عکس وحشتناک از میز شام زن و شوهر آدمخوار (16+)

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، 12سپتامبر(21شهریور)، بخش‌هایی از بدن یک زن جوان در زمین‌های خالی در یکی از مناطق شهر کراسنودار در روسیه پیدا شد. وقتی پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت تحقیقات برای کشف راز این جنایت شروع شد و تقریبا در همان زمان بود که کارگرانی که در یکی از خیابان‌ها مشغول کار بودند، گوشی تلفن همراهی کشف کردند که رازگشای جنایات هولناک یک زوج شد.
آنها هنگام بررسی گوشی، با عکس‌هایی هولناک روبه‌رو شدند؛ عکس‌هایی از یک مرد که با اجساد مختلف سلفی گرفته بود و حتی در بعضی از عکس‌ها در حال بریدن سر یک زن بود. کارگران که شوکه شده بودند ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و کارآگاهان پلیس در جریان بررسی‌های تخصصی صاحب عکس‌ها را که مردی 35ساله به نام دمیتری باکشایف بود، شناسایی و دستگیر کردند. این مرد در همان بازجویی‌های اولیه به قتل Murder زنی که بخش‌هایی از جسدش در زمین‌های خالی پیدا شده بود اعتراف کرد و مدعی شد که پس از جنایت‌ بخش‌هایی از جسد مقتول را به همراه همسرش خورده است.
با اعترافات هولناک مرد جنایتکار، مأموران همسر او را نیز بازداشت کردند و در ادامه تحقیقات از این زوج آدمخوار ابعاد تازه‌ای از جنایات فجیع آنها فاش شد.به گزارش دیلی‌میل، پلیس روسیه اعلام کرد: دمیتری باکشایف و همسر 42ساله‌اش به نام ناتالیا اعتراف کرده‌اند که از سال1999، تصمیم به آدمخواری گرفته و از همان زمان جنایات خود را شروع کرده‌اند. آنها در مدت 18سال 33نفر را به قتل رسانده و بخش‌هایی از اجساد آنها را پخته و خورده‌اند.
براساس این گزارش، مأموران پلیس پس از اعترافات زوج آدمخوار راهی خانه آنها شدند و در یخچال این زوج با 7بسته فریز شده روبه‌رو شدند که داخل آن بخش‌هایی از اجساد انسان بود. متهمان همچنین بخش‌هایی از اجساد را داخل ظرف‌های شیشه‌ای نگهداری می‌کردند که تمامی آنها در مخفیگاهشان کشف شد.
هم‌اکنون پلیس احتمال می‌دهد که بیشتر قربانیان زوج آدمخوار زنان هستند و با توجه به عکس‌هایی که از مخفیگاه آنها پیدا شده، تحقیقات برای شناسایی هویت قربانیان ادامه دارد. از سوی دیگر بررسی‌های تخصصی نشان می‌دهد که این زوج پس از کشاندن قربانیانشان به خانه خود از یک داروی روسی استفاده می‌کردند و با خوراندن آن به قربانیان، آنها را بیهوش کرده و سپس به قتل می‌رساندند. به گفته پلیس، همسر دمیتری یک پرستار است و این زوج در یک آکادمی نظامی مشغول کار بودند و تحقیقات جنایی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زوج+آدمخوار+روسی (2)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

کارگردان مشهور زن زیبایش را در ویلا کشت + عکس

اولین گفتگو با قاتل ستایش در زندان / ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست! + عکس

معمای مرگ کارمند زن دانشگاه

پزشک تبریزی محاکمه شد

گفتگو با پلیس اخراجی که در تهران تبهکاری می کرد + فیلم و عکس

پسر خردسال در حاشیه جنگل طعمه خرس گرسنه شد

سحر وقتی شوهرش به سفر می رفت مرا به خانه اش می برد تا اینکه! + عکس

اعدام پر سرو صدای یک جوان 27 ساله در زندان یاسوج

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

رییس باند مشهد پارتی دستگیر شد / او به گرگ معروف بود

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

سینه ریز 2 میلیارد تومانی ارثیه دردسرساز کارخانه دار تهرانی بود +عکس

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

کدخبر: 310055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟