جوان 24 ساله ای که به اتهام ایجاد مزاحمت تلفنی دستگیر شده بود، اشک ریزان به کارشناس و مشاور اجتماعی پلیس Police فتای گفت: 11 ساله بودم که پدرم را از دست دادم. او مقنی بود و روزی هنگام حفر یک چاه به خاطر پاره شدن طناب چرخ و سقوط Fall سطل پر از خاک ضربه مغزی شد و جان سپرد. مدتی بعد مادرم نیز ازدواج کرد و من هم ترک تحصیل کردم اگرچه ازدواج مادرم عاقبت خوبی نداشت و او به دلیل رفتارهای خشن و سخت گیری های شوهرش به یک بیمار روانی تبدیل شد اما من سعی کردم با کارکردن در یک کارگاه جوشکاری مخارج زندگی ام را تامین کنم. مادرم مدتی آواره خیابان ها بود ولی دیگر او را ندیدم. از آن زمان به بعد همواره احساس حقارت می کردم و دوست داشتم با آزار و اذیت دیگران و تمسخر آنان خودم را از نظر روحی تخلیه کنم. حتی به باشگاه بدنسازی می رفتم تا دوستانم از من حساب ببرند.

سال ها به همین ترتیب سپری شد. تا این که 6 ماه قبل به توصیه دوستانم یک دستگاه گوشی تلفن هوشمند از یک تعمیرکار گوشی تلفن همراه خریدم تا من هم وارد شبکه های اجتماعی شوم. وقتی گوشی را روشن کردم ناگهان تصاویر خصوصی و پیامک های زیادی از یک دختر زیبا را دیدم در زیر برخی از تصاویر مشخصات و نام صاحب عکس نیز نوشته شده بود از طریق شماره های ثبت شده به شماره تلفن مالک گوشی دسترسی پیدا کردم.

از آن روز به بعد پیامک های عاشقانه را از طریق شبکه های اجتماعی برای او ارسال می کردم آن زن هرچه خواهش می کرد که متاهل است و من نباید برایش ایجاد مزاحمت کنم اما من حریص تر می شدم تا او را بیشتر اذیت کنم ولی مدتی بعد پلیس فتا به سراغم آمد و مرا دستگیر کرد...

زن 26 ساله (شاکی) نیز پس از شنیدن اعترافات متهم گفت: 3 سال قبل ازدواج کردم و زندگی آرامی داشتم همسرم مردی مهربان است و همه تلاشش را برای خوشبختی من به کار می برد تا این که از مدتی قبل پیامک های عاشقانه ناشناس روح و روانم را به هم ریخت وقتی ماجرا را باهمسرم در میان گذاشتم پیشنهاد کرد برای حل مشکل به پلیس فتا مراجعه کنیم وقتی این پسر (متهم) تنها طی چند ساعت دستگیر شد تازه فهمیدم که تعمیرکار گوشی تلفن به من دروغ گفته است آن روز گوشی تلفنم را برای تعمیر برده بودم که تعمیرکار عنوان کرد این گوشی قابل تعمیر نیست ولی آن را 70هزار تومان می خرد تا از لوازم اوراقی آن استفاده کند. من هم گوشی را فروختم بدون آن که تصاویر خود و بستگانم را حذف کنم. من عکس های زیادی را از طریق شبکه های اجتماعی به همراه شرح حال آن تصاویر برای برادرم که در خارج از کشور است فرستاده بودم و تصور می کردم که تعمیرکار گوشی تلفن را قطعه قطعه می کند اما ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 / لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات

احمدی نژاد شبانه رای داد / بقایی به احمدی نژاد رای داد + فیلم و عکس

شمارش آرای و قرائت نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96 چگونه انجام می شود؟ / شورای نگهبان اعلام کرد

فوری / درگیری خونین در حوزه اخذ رای+ عکس

محافظ رییس پلیس کشور شهید شد + عکس

پایان پرسه زنی های 2 مار کبرا در مشهد + عکس

تعطیلی مدارس در روز شنبه/ گزارش کشوری

خرید و فروش رای در پردیس لو رفت / 3 نفر در رباط کریم دستگیر شدند

قتل عام 2 کودک خردسال در رفسنجان / چوپان برای 20 تومان آن ها را به داخل چاه

یک بار از پشت بام به نزد همسایه کبوتر باز رفتم و آلوده او شدم ...

اقدام وحشیانه مدیر مدرسه با خانم معلم 19 ساله / او حاضر نشد پیشنهاد مرد را بپزیرد + عکس

شنیدم مادرم رفتارهای کثیفی دارد خانه را آتش زدم اما فقط او و من زنده ماندیم!+عکس

اقدام وحشتناک مادر شوهر و دخترش با عروس اجاق کور!

جسد تکه تکه شده یک زن در فریزر!

بلایی که خواستگار بلهوس زن بیوه بر سر دختر نوجوان آورد!

جسد دختر 18 ساله بعد از بزم شبانه روی تختخواب مهران پیدا شد ...+ عکس

شلیک های مرگبار به دو خودرو در لحظات پایانی تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در آبادان

جانفشانی مامور پلیس برای نجات اعضای یک خانواده در گرگان / او به دل آتش زد

مرگ وحشتناک 5 سرنشین پراید در گیلان + عکس +14

عاملان قتل سعید کریمیان مدیر شبکه جم دستگیر شدند

زن 18 ساله در بابل خود را حلق آویز کرد

کوچکترین آدمکش جهان را بشناسید؟ + عکس

 

کدخبر: 75643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟