7 شرور تیرانداز در محاصره پلیس بابل

این 7 تبهکار ساعت 12 و 50 دقیقه روز 29 دی ماه سال‌جاری در یکی از خیابان‌های اصلی شهر اقدام به درگیری مسلحانه کرده بودند.

عملیات پلیس بابل برای به دست آوردن ردی ازاین گروه به دنبال دریافت گزارش تیراندازی و اخلال در نظم عمومی شهر در دستور کار قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، با تماس یکی از ساکنان شهر بابل با مرکز 110 این شهر تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی بسرعت خود را به محل حادثه رساندند.

مأموران با حضو در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، هفت مجرم اقدام به نزاع و درگیری با استفاده از تفنگ شکاری و تیراندازی در خیابان کرده و قبل از حضور پلیس از صحنه متواری شدند.

با توجه به اطلاعاتی که چند تن از شاهدان عینی حادثه از مشخصات ظاهری این مجرمان در اختیار پلیس قرار داده بودند مأموران تجسس برای شناسایی آنان کار خود را آغاز کردند.

در جریان این اقدامات ضربتی بود که مأموران پلیس متوجه شدند عاملان تیراندازی از افراد شرور و اراذل و اوباش شهر هستند.

براساس این گزارش، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، همه عوامل نزاع و درگیری به نام‌های «کیوان» 34 ساله، «محمد» 26 ساله، «جواد»، «میلاد»، «اویس»، «رضا» و «امیر» را شناسایی کردند.

مأموران پلیس در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه این تبهکاران در چند مرحله عملیات با متوقف کردن چهار دستگاه خودروی آنان همه‌شان را دستگیر کردند.

در این عملیات یک پژو 206، دو زانتیا و یک پژو پارس متعلق به مجرمان توقیف شد.

سرهنگ جعفری فرمانده پلیس بابل در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

وی از عزم جدی پلیس برای مقابله با هر گونه شرارت و خلافکاری خبر داده و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست از این گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند چرا که پلیس در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.

کدخبر: 1001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟