قرار منع تعقیب برای معلم شیطانی روستا / کابوس های ندای 9 ساله پایان ندارد+عکس

این درحالی است که به خاطر صدمات شدید روانی وارده به دخترک، خانواده‌اش با کمک مسئولان بهزیستی از خانه قدیمی‌شان در یکی از روستاهای زنجان به یک واحد مسکونی در شهرمستقر شده‌اند تا دختر خردسال‌شان را درمان کنند. دایی ندا دراین باره گفته، روز دهم بهمن سال گذشته زمانی که ندا راهی خانه‌شان شد، با خودش عهد کرد که هر اتفاقی بیفتد دیگر پایش را به آن مدرسه نگذارد، حتی اگر مادرش اصرار کرد. به خانه که رسید، گوشه‌ای دراز کشید و به مادرش گفت که دلش درد می‌کند و دیگر نمی‌خواهد به مدرسه برود. سرانجام نیز اصرارهای مادر باعث شد تا دخترک لب بگشاید و از ماجرای تلخی پرده بردارد که حدود یک ماه با آن درگیر بود.

دایی ندا در رابطه با حادثه تلخی که برای دختر خواهرش رخ داده گفت: متأسفانه معلم مدرسه به مدت یک ماه فیلم‌های مستهجن به دخترها نشان‌ می‌داد و بعد از آن دو دانش‌آموز دختررا که یکی‌شان ندا بوده است جداگانه به دفتر فراخوانده و آنها را به نوعی مورد آزار و اذیت قرار داده بود. معلم مدرسه که متأهل است، بچه‌ها را تهدید کرده بود اگر در این رابطه حرفی بزنند، آنها را کتک می‌زند. زمانی که از این موضوع با خبر شدیم، بلافاصله به پاسگاه رفتیم و شکایت کردیم.

با شکایت ما رایانه‌ای که فیلم‌ها را توسط آن به بچه‌ها نشان می‌داد، توسط پلیس جمع‌آوری شد تا در رابطه با آنها تحقیق شود. البته خانواده دختر دیگری که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، از شکایت صرف نظر کردند اما ما به پیگیری شکایت ادامه دادیم. ضمن اینکه پزشکی قانونی تعرض اولیه را تأیید کرد و متهم دستگیر شد. اما بعد از چند روزبه طورعجیبی آزاد شد. سپس پرونده به دادگاه کیفری استان ارسال و متهم دوباره بازداشت شد. اما این‌بار بعد از یک ماه با قرار وثیقه 200 میلیونی آزاد شد. حالا هم دادگاه قرار منع تعقیب برای متهم صادر کرده است، با این نظر که تعرض کامل صورت نگرفته و روابط نامشروع بوده و رسیدگی به پرونده رابطه نامشروع هم مربوط به دادگاه محل است حالا هم منتظرتصمیم مسئولان مربوطه دراین باره هستیم.

کدخبر: 149460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟