گریم عجیب و متفاوت ساعد سهیلی در گشت ارشاد 2+ عکس

گروه سازنده این فیلم چند روزی است در زندان قصر مشغول گرفتن برخی از سکانس‌ها هستند و پس از آن قرار است در یکی از خیابان‌های مرکز شهر سکانس‌های خارجی را فیلمبرداری کنند.
در زندان قصر از بازیگر ان اصلی حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی جلوی دوربین رفتند و پولاد کیمیایی حضور ندارد البته در این لوکیشن از تعدادی هنرور نیز استفاده می‌شود.
در این فیلم که تهیه کنندگان آن سعید سهیلی و حمیدفرخ نژاد هستند بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تهرابی، علی رحیمی، ملیحه جلیلی، محمد علی نقلی لو، هادی افضلی، محمد کریم ولد خانی، شهرام احمد نیا و مهدی ماهانی نقش آفرینی می‌کنند.
در خلاصه داستان «گشت ارشاد 2» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می شود، آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره ... .

کدخبر: 170304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟