داعشی های مجهزبه جلیقه انفجاری درکرمانشاه به هلاکت رسیدند+ فیلم وعکس
حجم ویدیو: 5.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از به هلاکت رسیدن عوامل تکفیری در این شهر و کشف جلیقه انفجاری خبر داد.

سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی کسب خبر ورود عناصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپو یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر کرمانشاه هر سه عامل را به هلاکت رساندند.
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه این عوامل با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: از عناصر تکفیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو تیغه خشاب و یک جلیقه انفجاری کشف شده است.
سردار امان اللهی با بیان اینکه دستگاه های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده اند، به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: جان کمترین بهایی است که برای برقراری ثبات و آرامش می پردازیم.

جزئیات انهدام 2 تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در کرمانشاه از زبان رئیس کل دادگستری کرمانشاه

محمدرضا عدالت‌خواه رئیس کل دادگستری کرمانشاه جزئیات انهدام 2 تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در کرمانشاه را تشریح کرد.

وی گفت: با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرماشاه انجام شد و سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه افزود: خوشبختانه هیچ یک از ماموران و سربازان وابسته به نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات آسیبی ندیدند.

وی ادامه داد: این افراد از سوی گروهک‌های تکفیری حمایت می‌شدند و به آنها وابسته و دارای جلیقه‌های انفجاری بودند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه توضیح داد: البته در راستای این عملیات‌ها، شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی گردید که در این عملیات نیز 1 نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و تعدادی نیز دستگیر شدند.

وی گفت: این دو تیم تروریستی با تلاش شبانه روزی سربازان امام زمان (ع) شناسایی و با کمک سایر نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

این مقام قضایی در پایان از تلاش و زحمات همه نیروها بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.



برای خواندن خبر شوهر مهناز افشار دستگیرشد کلیک کنید



اخبار زیر را از دست ندهید:
فیلم تعقیب و گریز خنده دار دزد و پلیس/ دزدان دنده عقب می راندند و پلیس پای پیاده می دویدند+تصاویر

اقدام چندش آور یک زن با دخترش / این زن دختر نوجوانش را در اختیار مردان می گذاشت

نقشه شیطانی یک وکیل برای آزار و اذیت دختر دانشجو در شیراز

شکنجه های شوم یک زن توسط مرد مست+عکس

اعترافات متهم زن در بازپرسی / 30 تاجر از این زن رو دست خوردند



کدخبر: 191649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟