اعتراف عجیب زن نازا در دادگاه / مادر داماد اعدام عروسش را خواست+عکس متهم

به گزارش رکنا ، صبح دوم فروردین ماه سال 94 صدای فریادهای کمک خواهی طاهره 34ساله در آپارتمانشان در یکی از خیابان های محله نعمت آباد پیچید و همسایه ها را به واحد آپارتمانی آنها کشاند.
همسایه ها وقتی برای کمک به خانه این زن رفتند با جنازه خونین شوهر 30 ساله اش سجاد روبه رو شدند. پلیس در جریان قرار گرفت و جنازه خونین سجاد به پزشکی قانونی فرستاده شد. طاهره در همان بازجویی مقدماتی گفت: وقتی من و شوهرم با هم درگیر شدیم او با چاقو به سینه اش زد و خودکشی کرد.
وقتی پزشکی قانونی در گزارشی فرضیه خودکشی را رد و اعلام کرد مرد جوان بر اثر اصابت تیغه چاقو از سوی یک نفر دیگر به قتل رسیده است بار دیگر طاهره تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر قتل شد.
در حالی که طاهره خود را بی گناه می خواند علیه وی کیفرخواست صادرشد. این زن روز چهارشنبه 3 شهریور ماه سال جاری در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه مادر قربانی برای عروسش حکم قصاص خواست.
سپس طاهره روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: من و سجاد 8 سال قبل در شهرستان با هم ازدواج کردیم و برای زندگی به تهران آمدیم. زندگی بدی نداشتیم اما چون بچه دار نمی شدیم خانواده سجاد در زندگی مان دخالت می کردند وخیلی اوقات باعث درگیری بین ما می شدند.
وی ادامه داد: سجاد مدتی بود معتاد و عصبی شده بود. چون روز ششم عید جشن عروسی برادر زاده ام بود از سجاد خواستم تا برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان برویم اما او بهانه گیری کرد و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. چند دقیقه بعد سجاد آرام شد و از من خواست تا چمدانم را ببندم. مشغول جمع کردن لباسهایم بودم که بار دیگر با هم درگیر شدیم و کار به کتک کاری کشید. او گفت به مسافرت نمی رویم. دعوای من و شوهرم تا نیمه شب ادامه پیدا کرد و ما خوابیدم. صبح زود سجاد بیدار شد. او که آرامتر شده بود گفت عصر به سفر می رویم اما تماس تلفنی خواهر ش باعث شد تا بار دیگر من و شوهرم با هم درگیر شویم. سجاد که حال طبیعی نداشت به سمت من حمله کرد و گلویم را گرفت. او می خواست مرا خفه کند که او را هل دادم.سجاد همان موقع به اشپزخانه رفت و یک کارد به دست گرفت و به سینه اش زد. من که شوکه شده بودم چاقو را از سینه اش بیرون کشیدم و با داد و فریاد همسایه ها را خبر کردم . من واقعا شوهرم را نکشتم و در این ماجرا بی تقصیرم.
بنا به این گزارش، قاضی دادگاه در پایان این جلسه باهیات قضایی وارد شور شد تا رای نهایی را صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.





اخبار زیر را از دست ندهید:
اقدام تبهکارانه 2 خواهر جوان در 4 شهر ایران+عکس

مرد هوس باز از اتاق مادر به اتاق خواب من آمد و ...

التماس های مدرس دانشگاه برای ادامه زندگی به شوهرش در دادگاه / کادویی که هرگز باز نشد

دختری که در مدرسه پسرانه درس می خواند / صدای نازک این دانش آموز را لو داد

اعتراف عجیب زن نازا در دادگاه / مادر داماد اعدام عروسش را خواست+عکس متهم





اخباری که شاید از دست داده باشید:

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه قفل کرد / دوستان مرد کثیف زودتر از پلیس رسیدند و...

شوهرم را دست در دست یک زن در نزدیک خانه دیدم / فیلم لحظه حمله به شوهر هوس باز در خیابان / زن دستگیر شد+ تصاویر

فیلم شلاق زدن به دختر و پسر جوان در ملاعام / ارتباط پنهانی این دو جوان لو رفت +تصاویر
کدخبر: 192558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟