هکر نرم افزارهای موبایل دستگیر شد

سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: کارشناسان پلیس فتای شهرستان در راستای طرح مبارزه با فروشندگان نرم افزار هک، موفق به شناسایی آدرس اینترنتی و شماره تماس متهم در فضای مجازی شدند.
وی ادامه داد: با بررسی های تخصصی، فنی و استعلامات انجام گرفته توسط کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری، از شرکت های قرار گرفته در لیست کنترلی این پلیس متهم مورد نظر شناسایی و پس از زیرنظر داشتن اقدامات وی در فضای مجازی، با شگردهای خاص این کارشناسان در یک عملیات پیچیده دستگیر شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: متهم با شگرد های فنی تخصصی پلیس فتا در یک عملیات پیچیده دستگیر، پس از مواجه شدن با مستندات محکم کارآگاهان پلیس فتا به بزه انتسابی خود که با سوء استفاده از شماره همراه شخص دیگری مرتکب شد معترف، پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیرقانونی و خلاق مقررات در فضای مجازی اجازه هیچ گونه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان در فضای مجازی نمی دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟