این دختر کرجی به خاطر 19 میلیون تومان 9 سال زندان بود!

نهم تیر سال 88 مادر و دختری با حضور در کلانتری فردیس کرج از دختر معتادشان به‌دلیل سرقت و تهدید به قتل شکایت کردند.
زن میانسال به پلیس گفت: دختر 32‌ساله‌ام، 11 سال است که معتاد است. حتی بستری کردن وی در کمپ ترک اعتیاد هم بی‌نتیجه بود و هر بار از کمپ فرار می‌کرد. او مدتی است به مصرف شیشه روآورده است. اموال خانه را اعم از برنج و موادغذایی و پول و اثاثیه، سرقت می‌کند و با فروش آن مواد می‌خرد.
وی اضافه کرد: این‌بار هم از خانه یک کیسه برنج، یک تخته فرش، 200 هزار تومان پول و مقداری طلا به ارزش پنج میلیون تومان دزدیده است. همسایه‌مان هم در شب سرقت او را همراه چند مرد معتاد هنگام خارج شدن از خانه، دیده‌اند.
او ادامه داد: ساعتی پیش دخترم به خانه آمد و با برداشتن چاقوی آشپزخانه قصد جانمان را داشت و پس از تهدید به قتل من و خواهرش فرار کرد، پس از این شکایت متهم تحت‌تعقیب قرار گرفت و دو روز بعد دستگیر شد.
دختر جوان در تحقیقات گفت: من 11 سال است که معتادم. گاهی با گدایی و گاه نیز با دزدی اموال خانه و قرض گرفتن از دوست و آشنا، هزینه مواد را تهیه می‌کردم. 27 بار به اتهام ولگردی و مصرف موادمخدر به زندان افتاده‌ام. چند ماه است که شیشه مصرف می‌‌کنم. هزینه خرید آن بالا بود و دوباره شروع به سرقت از خانه کردم.
پرونده متهم مدتی بعد دادگاه کیفری ارسال شد و وی به اتهام تهدید خواهر و مادرش به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت، به اتهام سرقت، شش ماه حبس و ردمال محکوم شد. با قطعی شدن این حکم، پرونده دختر زندانی به اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز منتقل شد.
با توجه به این‌که دختر زندانی موفق به پرداخت رد مال نشده بود او همچنان در زندان فردیس کرج ماند. آزادی او در گرو 19 میلیون تومان پول بود که باید بابت خسارت مالی به خواهر و مادرش می‌پرداخت.
سرانجام تلاش‌های هیات صلح و سازش دادسرا و اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز به ثمر نشست و توانستند 19 میلیون تومان پول رد مال این زندانی را از طریق خیرین و انجمن حمایت از زندانیان تهیه کنند.
دو روز پیش این زندانی آزاد و با دستور قضایی قرار شد او که سرپناهی نداشت، تحویل اداره بهزیستی شود تا دوباره به سمت اعتیاد و کارهای خلاف نرود. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قرارهای عاشقانه مدیرعامل بانفوذ با دختر جوان / وقتی صیغه ام کرد تازه راز او را فهمیدم!

ازدواج آرش و دنیا در دادگاه با مهریه ای باورنکردنی!

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به جسد زن جوان در جنگل + عکس

2 بار تجاوز پسر 11 ساله به خواهر 9 ساله اش / او فیلم های ناجور نگاه می کرد / خبر تکاندهنده

درخواست شرم آور داماد سعودی از نوعروسش / این مرد از او خواست تا تن فروشی کند!

رازی که در دل شوهر زن زیبا پنهان بود! + عکس

بی رحـم‌ترین پزشکان دنیـا / این 10 پزشک نسخه مرگ می نوشتند+ عکس

راز تلخ التماس های دختر 18 ساله‌ در نیمه شب کلانتری

یک زن از ناحیه زبان و دهان باردار شد!+عکس

باردار شدن بلند قدترین بازیگر زن +عکس

شکیرا خواننده معروف زن به همراه شوهر فوتبالیستش اسرائیل را تحریم کردند + عکس

نوعروس بی حیا که با دوست شوهرش روی هم ریخته بود!

کدخبر: 192734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟