اقدام بی نظیر مهران مدیری در نشست خبری هتل هما / دردسر سیگار روشن در گوشه لب +عکس

هنوز دلیل و نیت این حرکت وی مشخص نشده است. اما با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه شده است. آنها بخاطر تبلیغ مهران مدیری برای سیگار کشیدن به انتقاد از وی پرداختند.

مهران مدیری که این روزها با برنامه دورهمی از شبکه نسیم میهمان آخر هفته خانواده های ایرانی است در نشست خبری فیلم جدیدش با روشن کردن سیگار حاشیه ساز شد .مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت، البته ین نشست بی حاشیه هم نبود!
این نشست در هتل هما با حضور مهران مدیری و اصحاب رسانه برگزار شد. مهران مدیری در ابتدای این نشست درباره چگونگی رسیدن به سوژه «ساعت 5 عصر» گفت: من 8 سال بود که تصمیم داشتم فیلم سینمایی بسازم اما هر بار به دلایلی نمی شد. دوستان پیشنهادهای وسوسه برانگیزی می دادند اما با این وجود باز هم نمی شد که بسازم ولی در نهایت امسال تصمیم گرفتم در دو ماهی که برنامه «دورهمی» ضبط نمی شود یک فیلم سینمایی بسازم.
قصه درباره فردی است که در شرایطی قرار می گیرد و از 7 صبح تا 5 عصر درگیر ماجرایی می شود و باید تا 5 عصر امضای آخر را دریافت کند. سلسله اتفاقاتی که شاید در طول روز برای هر فردی انجام شود با یک داستان غلو شده به تصویر کشیده می شود. این فرد کاملاً مبادی آداب، تحصیلکرده و مهربان است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می کند.
مهران مدیری که چند سالی است سیگار می کشد در این نشست هم طاقت نیاورد و جلوی خبرنگاران سیگار کشید، هنوز علت اصلی از هدف و نیت وی برای این عمل بیان نشده است! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟