انفجار ترقه در اصفهان عروسی رابه عزا بدل کرد/ داماد مجروح و یک جوان 18 ساله کشته شد

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه دریک کاروان عروسی رخ داد که به علت حجم بالای مواد منفجرشده که از سوی یک جوان 18 ساله حمل می شد به مرگ این جوان و مصدوم شدن دو نفر دیگر از جمله داماد منجر شد.

گفته شده مواد محترقه حین انتقال ازصندوق عقب یک خودرو و افتادن ترقه ها روی زمین روی داده است که در نتیجه داماد و یکی از دوستانش مجروح شده و یکی دیگر از همراهان به علت شدت انفجار فوت کرده است.

مجروحان حادثه در بیمارستان های آیت الله کاشانی و الزهرا (س) بستری شدند.

از سوی دیگر مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیزبه ایرنا گفت: این حادثه در ساعت 19 و 55 دقیقه شب گذشته به اورژانس اصفهان اعلام شد که واحد امدادی به محل حادثه انفجار در خوراسگان اعزام شد.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک مرد 27 ساله از ناحیه ساق پا و لگن دچار سوختگی شده و فرد 23 ساله ای نیز دچار سوختگی مختصر پا بود که هر دو توسط واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین فردی دیگر که علاوه بر سوختگی در ناحیه پا دچار شکستگی نیز شده بود توسط آمبولانس کمکی به بیمارستان آیت الله کاشانی انتقال یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

 

کدخبر: 224754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟