ادعای عجیب در مورد خودکشی نامزد هنرپیشه معروف / آقای بازیگر عامل خودکشی؟ / عکس

جیم کری که پس از خودکشی نامزد سابقش در صدر اخبار قرار گرفته بود، بار دیگر با شکایت همسرِ نامزد سابقش سوژه رسانه ها شد.مارک برتون که در شکایت نامه از او به عنوان همسر کاتریونا وایت نام برده شده، دوشنبه 19 سپتامبر این شکایت را در دادگاه عالی لس آنجلس ثبت کرد.

کاتریونا وایت نامزد سابق جیم کری سپتامبر سال گذشته در 30 سالگی با مصرف بیش از اندازه داور خودکشی کرد.

وکیل برتون در این زمینه گفت:«موکل من در موضوع مرگ همسرش دنبال عدالت و حقیقت است. ما باور داریم که جیم کری در خودکشی کاتریونا وایت مقصر است.»

جیم کری در واکنش به این شکایت در بیانیه ای با شرم آور خواندن این ادعا گفت:«برای من ساده است که با وکیل این مرد مذاکره کنم و مسائل را پشت پرده حل کنم. اما در زندگی لحظاتی هست که باید ایستاد و از شرافت خود دفاع کرد. من این حمله بی رحمانه برای تخریب خود یا کاتریونا را تحمل نمی کنم. مشکلات او به پیش از ملاقات با من بازمی گشت و درباره خودکشی او کاری از دست کسی ساخته نبود. امیدوارم مردم از تلاش برای به دست آوردن سود از این ماجرا پایان دهند.»

در این شکایتنامه جیم کری متهم است که با استفاده از ثروت و موقعیت اجتماعی خود برای کاتریونا وایت بدون نسخه پزشک و علیرغم آگاهی به مشکلات روحی و افسردگی او دارو تهیه می کرده است. البته در ادعای برتون مشخص نشده که چرا کری باید برای وایت دارو تهیه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 225136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟