راز جسد رها شده دختر سابقه دار در بزرگراه امام علی(ع) – مجید بازداشت شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، یک پسر جوان که پس از ناپدید شدن دختر جوان زندگی پنهانی می کرد با دستور بازپرس جنایی تهران و عملیات کارآکاهان تهران دستگیر شد.

چندی پیش ماموران پلیس در جریان پیدا شدن جسد دختری در بزرگراه امام علی (ع) قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس حسین پور از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات در محل حاضر شدند.

ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که چند روزی از زمان مرگ دختر جوان می گذرد و با توجه به نبود مدارک شناسایی، تجسس ها ابتدایی برای شناسایی هویت وی کلید زده شد.

تیم ویژه با توجه به گذشت زمان از مرگ مرموز این دختر به سختی توانستند اقدامات انگشت نگاری را انجام بدهند و در این مرحله مشخص شد که مقتول نسترن 24 ساله ، یک سابقه دار است.

بدین ترتیب ردیابی ها برای دستگیری عامل جنایت کلید زده شد و ماموران از سوی آشنایان و نزدیکان دختر جوان پی بردند که وی آخرین بار با مردی به نام مجید در ارتباط بوده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران روز چهارشنبه 26 اسفند ماه مجید را که پس از مرگ نسترن زندگی پنهانی را داشت، دستگیر کردند.

مجید در همان بازجویی های ابتدایی به ماموران گفت: روز حادثه نسترن برای مصرف هروئین به خانه من آمد و پس از مدتی حالش بد شد و وقتی با یکی از دوستان نسترن تماس گرفتم وی ادعا کرد تا به او کمی آبلیمو تزریق کنم تا حالش خوب شود.

وی ادامه داد: چند سی سی به نسترن آبلیمو تزریق کردم و سپس از خانه خارج شدم، اما وقتی بازگشتم متوجه مرگ وی شدم و از ترس، جسدش را در کنار بزرگراه امام علی (ع) رها کردم.

بنا به این گزارش، بازپرس سعید احمد بیگی پس از شنیدن اعترافات پسر جوان دستور بازداشت موقت وی را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر و بازسازی صحنه جنایت در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 62306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟