سرقت‌هالیوودی دزدان صرافی در نوروز 94 /یکی از تبهکاران به امریکا گریخت

این درحالی بود که در یکی از همان روزهای سرقت آژیر خطر به صدا درآمد و پلیس به محل رسید ولی دزدان خوش شانس لو نرفتند و جالب اینکه روز بعد هم برای ادامه نقشه شان با خیالی آسوده کارشان را انجام دادند.
ساعت ۵/۵ صبح روز ۹ فروردین ماه سال 94 صدای آژیر خطر در صرافی عماد واقع در خیابان فردوسی نرسیده به خیابان منوچهری به صدا درآمد و همسایه‌ها به کلانتری خبر دادند اما از آنجایی که مغازه« ال شکل» بود کسی به ماجرا شک نکرد و پرونده بسته شد تا اینکه روز ۱۳ فروردین ماه سال جاری وقتی یکی از اهالی دید دیوار پشتی مغازه و سه دیوار مغازه‌های مجاور سوراخ شده‌اند متعجب شد و پلیس را در جریان قرار داد. بدین ترتیب خیلی زود سرکلانتر هفتم و تیم‌های ویژه‌ای از کلانتری ۱۰۹ بهارستان خود را به صرافی عماد رساندند و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. آنها وقتی دیدند دیوارهای ملک‌های مجاور و دیوار صرافی سوراخ شده است فهمیدند دزدان گاوصندوق را شکافته و محتویات داخل آن را خالی کرده‌اند. بنابراین پرونده برای رسیدگی به قاضی صحت از شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۱۲ سپرده شد و کارآگاهان پایگاه نهم با به دست آوردن این اطلاعات به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته که در محل بود، دست زدند و موفق به شناسایی دو دزد آشنا شدند. این در حالی بود که دزدان حافظه دوربین‌ها را پاک کرده و به سرقت برده بودند اما نمی‌دانستند که یکی از دوربین‌ها تصویر آنان را شکار کرده است.
بدین ترتیب مأموران با شناسایی پسرخاله‌های تبهکار در کمتر از ۱۵ روز توانستند یکی از آنان را در مخفیگاهش دستگیر کنند و دریافتند دزد اصلی که خود مقیم امریکا بوده توانسته است روز ۱۲ فروردین از کشور خارج شده و با پول‌های بادآورده به امریکا مهاجرت کند.
مجتبی که یکی از دزدان حرفه‌ای است دستگیر شد اما مهدی پسرخاله وی به امریکا گریخته بود که شناسایی محل اختفای وی در دستور کار پلیس اینترپل قرار گرفت.

کدخبر: 62316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟