پزشکی قانونی علت مرگ ستایش را اعلام کرد

مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جواب آزمایشات پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا به مراجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد.

مسعود قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در تشریح آخرین وضعیت اعلام نظر پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختر بچه 6ساله افغان در ورامین گفت: جواب آزمایشات قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا به مرجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران نیز در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان در ورامین گفت: در رابطه با پرونده حادثه ورامین تاکیدات زیادی صورت گرفته و در پیگیری‌هایی که شخصا انجام داده‌ام مکررا تاکید شده است که فرآیند دادرسی این پرونده در حوزه قضایی شهرستان ورامین در اسرع وقت و با دقت انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده با بررسی همه جانبه ابعاد موضوع در حال انجام است و بعد از رسیدگی مقدماتی دادسرا رسیدگی نهایی آن به عهده دادگاه کیفری یک استان است که هماهنگی‌های اولیه انجام شده تا به محض تکمیل تحقیقات توسط دادسرا، امر رسیدگی نهایی در دادگاه کیفری یک استان تهران با سرعت و وفق موازین قانونی انجام شود.

او تأکید کرد: پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و تکمیل فرآیند دادرسی به تمام ابعاد احتمالی این فاجعه رسیدگی خواهیم کرد.

کدخبر: 73644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟