راز شلیک 3 گلوله در پارکینگ بیمارستان عرفان تهران / مردی تراژدی مرگ خود و همسرش را اجرا کرد + عکس

همسر این مرد که از پرسنل اتاق عمل بیمارستان عرفان است، ساعت 19 شب امروز - دوشنبه - پس از پایان شیفت کاری اش با شوهرش که به بیمارستان آمده بود به سمت پارکینگ می روند تا سوار خودروی سواری زن که یک سمند نقره ای است، شوند.

تحقیقات پلیس نشان می دهد که زن پشت فرمان می نشیند و شوهرش وقتی سمت دیگر می نشیند ناگهان یک اسلحه کمری کوچک از زیر لباسش خارج می کند و در حالی که زن فریاد می زد و درخواست کمک می کرد تا مانع شوهرش شود، مرد دو گلوله به سر همسرش و سپس یک گلوله هم به سر خودش شلیک می کند.

نگهبان بیمارستان با فریادهای زن و صدای شلیک گلوله ها سریعا خود را به خودرو می رساند و با کمک گرفتن از پرسنل دیگر بیمارستان زن و شوهر غرق در خون را به داخل بیمارستان انتقال می دهند و هر دو سریعا تحت درمان قرار می گیرند.

پس از انتقال زن وشوهر به بیمارستان، موضوع به پلیس اطلاع داده می شود و ماموران کلانتری 134 شهرک غرب تهران بلافاصله موضوع را به احمد بیگی بازپرس کشیک جنایی اطلاع می دهند.

نگهبان بیمارستان پس از حضور ماموران و بازپرس شعبه هفتم جنایی تهران می گوید: وقتی صدای فریاد های همکارمان و بعد صدای شلیک 3 گلوله را شنیدم به سمت ماشین رفتم. وقتی رسیدم و داخل ماشین را نگاه کردم زن وشوهر غرق در خون بودند و اسلحه در دست مرد بود.

تحقیقات پلیس نشان داد که زن 32 ساله و شوهرش تحت درمان پزشکی ویژه قرار دارند و پزشکان اعلام کرده اند که هر دو با سطح هوشیاری پایین تحت جراحی هستند.

همکاران این زن در بیمارستان از این واقعه شوکه شده اند و مدام از تنها فرزند 8 ساله این خانواده و سرنوشتی که برایش رقم خورده است ابراز تاسف می کردند.


کدخبر: 73748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟