سیاه مست بودم وقتی به ستایش تعرض کردم / ناگفته های متهم از زن صیغه ای و دوست دخترش + عکس

امیرحسین 16 ساله، روز 21 فروردین ماه امسال یکی از جنجالی‌ترین جنایات را رقم زد و دختر 6 ساله افغان به نام ستایش قریشی را که همسایه‌شان بود در ورامین به خانه‌شان کشاند و به طرز فجیعی کشت.

پس از افشای راز این قتل وقتی امیرحسین تحت تحقیق و بررسی‌های روانکاوانه قرار گرفت پشت پرده‌ای از زندگی وی فاش شد.

پزشکی قانونی سلامت روحی و روانی این پسر نوجوان را تأیید کرد و جسد ستایش کوچولو نیز برای اینکه مشخص شود دختربچه هدف تجاوز قرار گرفته معاینه شد.

تحقیقات نشان داد که امیرحسین در 16 سالگی به سر می‌برد و خردادماه وارد 17 سالگی می‌شود که نیاز است تا رشد عقلی‌اش نیز در پزشکی قانونی بررسی شود و طبق قانون حمایت از مجرمان زیر 18 سال با وی برخورد قضایی صورت گیرد.

تیم قضایی و پلیس دریافت که قاتل 16 ساله نه تنها در 15 سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است بلکه در همان سن و سال روابط نامشروعی نیز با جنس مخالف داشته و روز جنایت وقتی در مدرسه بوده در موبایل یکی از دوستانش فیلم مبتذل تماشا کرده و همین عامل بوده تا بعدازظهر دست به چنین اقدامی بزند.

آخرین دفاعیات قاتل ستایش کوچولو

امیرحسین در جلسه بازپرسی، روز حادثه را اینگونه توضیح داد: «ستایش همیشه برای بازی با تبلت خواهرزاده‌ام به خانه ما می‌آمد. آن روز هم او برای بازی با خواهرزاده‌ام آمد. وقتی خواهر و خواهرزاده‌ام رفتند او هم رفت اما چون فکر می‌کرد آنها برگشتند او هم برگشت. من مشروب خورده بودم و سیاه مست بودم. وقتی دیدم او در خانه تنها است به سراغش رفتم و با وجود تقلای او، ستایش را به اجبار مورد آزار و اذیت قرار دادم.»

این متهم که خردادماه 17 ساله می‌شود افزود: «من ابتدا قصد کشتن ستایش را نداشتم اما وقتی مادرش دم خانه آمد و صدایش کرد چون نمی‌توانستم ستایش را ساکت کنم او را به طبقه بالا برده و با روسری خفه‌اش کردم. سپس جسد را داخل یک جعبه بزرگ باند قرار دادم و با اسیدی که قبلاً تهیه کرده بودم قصد از بین بردن جسد را داشتم که موفق به این کار نشدم. من حتی به دوستم هم زنگ زدم و او هم گفت اسیدی روی جسد بریزم اما چون نشد آن را از بین ببرم از خانه خارجش کردم.»

امیرحسین که سن کمی دارد در اعترافات تکان‌دهنده‌اش از رابطه‌های غیراخلاقی پرده برداشت و گفت: «من دوست دختر داشتم و چندی پیش نیز زنی صیغه کرده بودم و با آنها ارتباط داشتم.»

پرونده در آستانه رسیدگی

با توجه به این که همه اقدامات پزشکی قانونی، تحقیقات پلیسی و قضایی و روانکاوانه در این پرونده صورت گرفته است و امیرحسین آخرین دفاع خود را نیز ارائه داد، پرونده پس از کیفرخواست به زودی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع داده می‌شود تا امیرحسین محاکمه شده و حکم قضایی صادر شود.

بنابر این گزارش، همه مقامات قضایی و پزشکی قانونی تاکنون در زمینه نظریه پزشکی قانونی برای روشن ساختن این گره کور که به ستایش کوچولو تعرض شده یا درخصوص رشد و بلوغ عقلی امیرحسین سکوت کرده‌اند و این دو بخش را محرمانه می‌دانند.

کدخبر: 74165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟