"کلر رانکی" 38 ساله با رزرو اتاقی در یک هتل در شرق یورک‌شر، انگلیس پسر 16 ساله ای که تحت حمایت تیم حفاظت از کودکان قرار داشت را به ضیافتی شوم دعوت کرد. طبق گزارش شورای بهداشت و مراقبت حرفه ای این پسر که از سن 4 سالگی به این مرکز سپرده شده بود بسیار آسیب پذیر هم است از سوی این مددکار اغفال شده است.

کلر در سال 2012 به عنوان مددکار اجتماعی با تیم حفاظت از کودکان مشغول به کار بوده است که از همان سال ها دوستی خود با این نوجوان را آغاز کرده بود. پرسنل این مرکز پیام های ارسالی کلر برای این پسر را سال گذشته دیدند که در این پی ام ها کلر این نوجوان را تحت فشار قرار داده است که از رابطه پنهانی شان با شخصی صحبت نکند و تاکید کرده بود که دهان خود را بسته نگه دارد. این نوجوان تحت برقراری این ارتباط دچار صدماتی شده است که هم اکنون تحت درمان قرار گرفته است.

طبق گزارش این مرکز رفتار این مددکار اجتماعی سواستفاده از وی به شمار می آید. کلر برای منافع شخصی سعی در پنهان کردن اقدام شوم اش داشته است. در طول بازجویی "کلر" اذعان داشته نخست تصور می کرده است این پسر 18 ساله است و نمی دانسته به سن قانونی نرسیده است.

همچنین وی اعتراف کرده برای برقراری ارتباط با این نوجوان اتاقی در هتل رزرو کرده بود و با قربانی ارتباط نامشروع داشته است. طبق نظر کارشناسان این مرکز این یک ارتباط غیرانسانی با این نوجوان بوده و باعث شده قربانی در معرض آسیب های روحی قرار بگیرد. با توجه به اینکه اتهامی بر کلر وارد نیست اما رفتار این زن نقض رفتار، عملکرد و اخلاق استاندارد به شمار می آید که از این حیث باید محاکمه شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم از مرد 71 ساله پول گرفت تا من شب ها با او بخوابم! + عکس

تصمیم غافگیرکننده ریحانا پس از دوستی با شیخ معروف سعودی +عکس

ناگفته های هولناک سمیرا که برای داعشی ها بچه به دنیا آورد +عکس

شرط عجیب و غریب بازیگر زن معروف برای یک ازدواج ایرانی

اولین فیلم از ضربات شمشیر به سر نگار 7 ساله توسط پدر رزمی کار + فیلم وحشتناک 16+

اولین فیلم از لحظه برخورد نفتکش سانچی ایرانی با کشتی چینی + فیلم تکاندهنده

قتل زن زیبا بخاطر محبوبیتش / مصطفی اعتراف کرد ! +عکس

خفه کردن راننده کامیون در برابر رستوران بین راهی همدان + عکس مقتول

دستگیری فاسدترین زن دنیا ! + عکس 16 +

شوک آور / پدری که نگار را دار زده بود قهرمان ورزش رزمی ایران است ! + عکس

جزییات عملیات انتحاری داعش در حرم امام رضا(ع) + عکس

روابط شوم این مرد ایدزی زنان و مردان زیادی را آلوده کرد! +عکس

 

کدخبر: 74255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟