لحظه به لحظه درگیر ی مرگبار مسعودیه تهران بازسازی شد + عکس

ساعت 9 و 30 دقیقه 17 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 157 مسعودیه در جریان درگیری خونین چند جوان در مقابل مغازه لبنیاتی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از پلیس برای پایان دادن به این ماجرا وارد عمل شد.
یکی از ماموران زمانیکه وارد این صحنه درگیری شد از ناحیه پا مجروح شده و در ادامه دیگر ماموران با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری 3 تن از اعضای شرکت کننده در درگیری شدند و در پایان خود را در برابر جسد خون آلود پسر 21 ساله ای که از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته بود دیدند و این در حالی بود که یکی از متهمان که داخل خودروی پلیس بود در فرصتی مناسب از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشت که از سوی مردم دستگیر و دستبند پلیس به دستانش زده شد.

همین کافی بود تا بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جنایت حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که پسر جوانی در مقابل مغازه لبنیاتی با صدای بلند در حال مکالمه با تلفن بوده که شروع به فحاشی می کند که جوان دیگری به سمت وی نزدیک شد و از جوان عصبانی می خواهد که آرام باشد و به ناسزاگویی هایش در تماس تلفنی پایان دهد که همین باعث درگیری بین این دوجوان می شود.

ماموران در ادامه متوجه شدند که دوستان دو طرف دعوا برای هواخواهی دوستانشان وارد صحنه درگیری شده که پسر جوانی که قصد فرار از دست پلیس را داشته در حالیکه چاقوی بزرگی به دست داشته از مغازه لبنیاتی خارج شده و به سمت مقتول که از دوستان پسر عصبانی بوده رفته و ضربه ای به گردنش زده است.

محسن در اعترافاتش به بازپرس ایلخانی گفت : من در درگیری بودم و مثل بقیه چاقو به دست داشتم اما من محمد را نکشتم و نمی دانم چه کسی به او ضربه را زد.

بدین ترتیب پس از دستگیری 4 متهم جوان این پرونده که فراری بودند ساعت 9 صبح یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری بازسازی صحنه جنایت در محل درگیری با حضور بازپرس ایلخانی و ماموران پلیس آگاهی تهران در برابر دیدگان مردم صورت گرفت و محسن بار دیگر ادعا کرد که من با چاقو وارد صحنه درگیری شدم اما نمی دانم چه کسی محمد را کشته است.

بنا به این گزارش، پس از پایان صحنه بازسازی درگیری خونین بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران صورت گیرد تا به زودی قرار مجرمیت متهمان پرونده را صادر کند.

کدخبر: 74369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟