دستگیری 3 مرد افغان به خاطر اذیت و آزار دختر 17 ساله ایرانی

اوایل اردیبهشت امسال دختر 17 ساله‌ای به پلیس آگاهی شهرستان گنبد کاووس مراجعه کرد و در حالی که بشدت می‌گریست، برای دستگیری پنج جوان آزارگر کمک خواست.

وی درباره ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، به پلیس گفت: مدتی بود که با جوانی دوست و به هم علاقه‌مند شده بودیم. ساعاتی پیش من و او برای تفریح به مزرعه‌ای در اطراف شهر رفته بودیم که پنج نفر که راکبان موتورسیکلت بودند، به ما حمله‌ور شدند. پسر مورد علاقه‌ام از ترس جانش مرا رها کرد و گریخت. متهمان که سه مرد افغان و دو مرد بومی شهرستان بودند، به من حمله کردند، کتکم زدند و پس از سرقت النگوهای طلایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سارقان آزارگر متواری شدند و من بسختی توانستم خود را از مزرعه به شهر برسانم.

همزمان با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات پلیس برای دستگیری متجاوزان آغاز شد. ماموران با چهره‌نگاری رایانه‌ای متهمان متوجه شدند، تصاویر سه مرد افغان شباهت بسیاری به اراذل و اوباش روستایی در نزدیکی محل حادثه دارد. ماموران با به دست آمدن این اطلاعات وارد عمل شدند که مشخص شد، متهمان چند روزی است از روستا خارج شده‌اند و کسی از آنها خبری ندارد. ماموران در قالب چند گروه عملیاتی در جستجوی این افراد بودند تا این که چند روز پیش مطلع شدند، سه متهم به خانه‌هایشان در روستا بازگشته‌اند که در عملیات جداگانه‌ای هر سه نفر دستگیر شدند. سه متجاوز افغان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و گفتند با مشاهده شاکی در مزرعه وسوسه شدیم و پس از سرقت طلاها او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. با اعتراف متهمان، دو مرد بومی که با آنها در سرقت و آزار و اذیت دختر نوجوان همدست بودند، تحت تعقیب قرار گرفته و پس از دستگیری به جرایمشان اعتراف کردند.

پنج سارق آزارگر با اعتراف به جرایم سیاه خود و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع : آنا

کدخبر: 74525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟