نخستن ماجرای هولناک کرج / 3 عضو یک خانواده قربانی زیاده خواهی یک مرد + تصاویر

در این جنایت هولناک عاملان قتل ابتدا مادر 45 ساله و پسر خردسالش را به قتل رساندند و سپس شوهر خانواده را در خواب هدف ضربات چاقو قرار دادند.

ساعت 7 صبح بیستم اردیبهشت ماه سال جاری، گزارش قتل مادر و پسری در راهروی خانه‌شان به پلیس 110 مخابره شد. با این گزارش تیم گشتی نزدیک‌ترین کلانتری در محل حاضر شدند و پس از بررسی صحنه و ورود به خانه قربانیان، جسد مرد 48 ساله‌ای را نیز در اتاق خواب پیدا کردند که با ضربات چاقو بر گردنش به قتل رسیده بود.

آغاز تحقیقات برای رازگشایی جنایت خانوادگی

تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد که محمدعلی 8 ساله با روپوش مدرسه به همراه مادرش به نام پروانه قصد خارج شدن از خانه را داشته‌اند که در راهرو هدف حمله گروهی ناشناس قرار گرفته و جان باختند.

ساکنان محلی که از خون پله‌های راهروی نزدیک خروجی متوجه جنایت هولناکی شده بودند با پلیس تماس گرفتند.

شواهد نشان می‌دهد عاملان جنایت پس از اینکه مادر و پسر را از سر راه برداشته‌اند سراغ علی، مرد خانواده رفته و او را نیز در بستر خواب به شکل فجیعی به قتل رسانده‌اند.

با تکمیل تحقیقات، بازپرس ویژه قتل کرج در محل حاضر شد و بررسی پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان قتل و دستگیری عاملان جنایت در دستور کار پلیس آگاهی کرج قرار گرفت.

ردپای یک اختلاف قدیمی در قتل

تیم تحقیق در نخستین گام پس از تشخیص هویت قربانیان دریافتند که سه قربانی حادثه از خانواده پسری 18 ساله به نام همایون بودند که این پسر چند ماه مانده به سال 95 در درگیری برای تصاحب ارث پدری خانه مادربزرگش را با بنزین به آتش کشاند. در آن حادثه مادربزرگ سکته قلبی کرد و جانش را از دست داد. با مرگ این زن، همایون مجرم شناخته شد و به زندان انتقال یافت.

با این سرنخ نخستین فرضیه پیش روی مأموران، انتقامجویی از همایون و خانواده‌اش بود. با این فرضیه پلیس که احتمال می‌دهد عامل یا عاملان جنایت در نزاعی خانوادگی دست به جنایت زده‌اند تحقیقات خود را برای یافتن قاتلان آغاز کرد.

براساس آخرین گزارش‌ها از دفتر رئیس آگاهی استان البرز و فرماندهی انتظامی کرج، کارآگاهان به نتایج قابل توجهی دست یافته و به یک قدمی قاتلان رسیده‌اند.

این قتل عام خانوادگی نخستین جنایت هولناکی بود که در سال 95 در کرج اتفاق افتاد.











کدخبر: 74564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟