سرنوشت مرگبار برای مردی که از زن شوهردار درخواست ارتباط کرد / مرد غیرتی تیر خلاص را در خیابان شلیک کرد + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، "رنه آنیبال سیلوا رویز" پدر عصبانی مردی را به اتهام توهین به همسر و دخترش در مکزیک با شلیک گلوله از پای درآورد.

رنه به همراهی دوست اش "خوزه آنتونیو پرز" مردی را که به عزیزان اش توهین کرده بود به بهانه ترساندن اش برای پیشگیری از تکرار عمل اش تعقیب کردند و با ضرب گلوله های متعدد از پای درآوردند. البته طبق اظهارات متهمان آنها قصد کشتن Killing قربانی را نداشتند و فقط می خواستند وی را بترسانند. فیلم های دوربین مدار بسته صحنه حمله وحشیانه این دو مرد را به تصویر کشیده است. قربانی که خود را در تیررس شلیک این دو مرد می بیند پا به فرار Escape می گذارد، اما با شلیک های متوالی این دو مرد در نهایت به زمین می افتد. بعد از این اتفاق پرز با اسلحه بالای سر پیکر بی جان این مرد می ایستد و با مشاهده وخامت اوضاع هر دو نفر پا به فرار می گذارند که با اطلاع رسانی به موقع مردم به پلیس Police بازداشت می شوند.

رنه هنگام دستگیری اعتراف کرده قربانی به خانواده اش توهین کرده و قصد داشت با تهدید با همسر و دخترش رابطه برقرار کند و آنها قصد داشتند وی را بترسانند نه اینکه به قتل Murder برسانند. طبق اظهارات پلیس دو قبضه اسلحه به همراه 25 پوکه گلوله در محل وقوع جرم Crime یافت شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم به زندان افتاد دوستان صمیمی اش با من ارتباط شوم گرفتند

تجاوز وحشیانه به دختر بیمار در اتاق خصوصی بیمارستان + عکس

وقتی سرزده به خانه رفتم دخترم را در وضعیت بد در کنار مرد غریبه دیدم!

تجاوز مرد 64 ساله به دختر 17 ساله در حمام + عکس

لغو حکم اعدام قاتل یک دختر ساله + عکس

سیامک به هووی صیغه ای رو دست زد!

عروس پایان جشن ازدواج دستگیر شد / داماد شوکه شد

انتقام هووی دوران نامزدی از نوعروس جوان!

عملیات تروریستی رامین حسین پناهی ناکام ماند / او اعدام خواهد شد + عکس

حراج آنلاین برای فروش پسر 5 ساله+ عکس

 

کدخبر: 74589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟