الهام عرب با 8 تن از مدیران اصلی و مرتبطین صفحه های مدلینگ زندانی شدند

حضور الهام عرب، سال گذشته در برنامه تلویزیونی ماه عسل با اجرای احسان علیخانی، اعتراضات و حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت و در نهایت منجر به تذکر مسئولان صدا و سیما به گردانندگان این برنامه تلویزیونی شد.

الهام عرب طی روزهای گذشته به عنوان یکی از مدل‌هایی که در جامعه اشاعه فحشا در قالب صفحات مربوط به مزون و مدل‌های لباس داشته دستگیر شده و باید در برابر دادستانی پاسخگو باشد.

طی روزهای اخیر 170 نفر از اداره‌کنندگان صفحات مدلینگ شامل 58 مدل، 51 مدیر مزون و طراح لباس، 59 عکاس و آرایشگر و دو مؤسسه فعال در عرصه مد شناسایی شده‌اند و برای 29 نفر از مدیران اصلی و مرتبطین صفحه های مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی «پرونده قضایی» تشکیل شده که منجر به بازداشت 8 نفر، احضار بقیه افراد و پلمب اماکن مرتبط با جرایم آنان شده است.

عرب که تمام عکس‌های بی‌حجابش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، حتی برای دقایقی که از فرصت آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی استفاده کرد هم نتوانست بدون دستکش حضور یابد.

در شرایط کنونی و با دستگیری این مدل ، مبرهن است که اعتراضاتی که در زمان پخش برنامه حضور وی در صدا و سیما از سوی دلسوزان و منتقدان صورت گرفت انتقادی به جا به گردانندگان برنامه ماه عسل بود.

منبع : فارس

کدخبر: 74884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟