نقشه مامور قلابی برای زن یک مرد زندانی + عکس

سرهنگ "محمد افشاری پور" گفت: خانمی از شهروندان یکی از شهرستان های جنوبی استان به پلیس مراجعه کرد و بیان داشت که که فردی تحت عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی به وی پیشنهاد داده که می تواند شوهرش را از زندان آزاد کند.
وی افزود: از این رو بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات بیشتر اغاز شد.
سرهنگ افشاری بیان داشت:با بدست آمدن سرنخ های بیشتر مشخص شد این فرد مامورنما پس از اخذ 100 میلیون ریال از شاکی شماره تماس خود را برای پیگیری کار به مالباخته می دهد اما این خط تلفن را نیز از دسترس خارج کرده است.
وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی اظهارات دقیق شاکی و تحقیقات میدانی، متهم را که اهل یکی از روستاهای نرماشیر بود شناسایی و با انجام یکسری کار اطلاعاتی دستگیر کردند.
افشاری تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم انتسابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان از شهروندان خواست در مواجهه با مأموران ادارات و سازمان های دولتی از آن ها کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند

کدخبر: 76027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟