3 توریست خارجی با دزد پولشان عکس سلفی گرفته بودند /  مصطفی خیلی زود دستگیر شد+ عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، سه تبعه خارجی به نام های جمال,محمد ومصطفی که اهل یکی از کشورهای همسایه هستند برای مسافرت به مشهد سفر کردند.

آنهادر بوستان تفریحی کوهسنگی مشهد با جوانی به نام مصطفی دوست شدند واین جوان شیاد برای جلب اعتماد سه توریست خارجی با آنها عکس سلفی گرفت.

او طبق نقشه ای که در سر می پروراند ادعا کرد یکی از اقوامش آژانس مسافرتی دارد و می تواند بلیت برگشت باقیمت مناسب برای شان تهیه کند.

سه جوان عرب زبان که با شنیدن این پیشنهاد وسوسه شده بودند همراه مصطفی به راه افتادند و وی از همدستش که با خودروی پژو منتظرشان بود خواست تا آنها را به آژانس مسافرتی برساند.

خودروی پژودر حالی از پارک کوهسنگی مشهد به راه افتاد که تاریکی شب همه جا را فرا گرفته بود وپس از گذشت ۱۵ دقیقه آنها به یک پل بزرگ رسیدند وراننده پاروی ترمز گذاشت.

در این لحظه مرد دیگری که در کمین بود با عجله سوار خودرو شد. مصطفی ودوستانش باتهدید چاقووتوسل به زور پول ها ودلارهای سه مرد عرب را به زور گرفتند وآنها را پیاده کرده ومتواری شدند.

وقتی 3 توریست عرب نزد پلیس و مقام قضایی به طرح شکایت پرداختند ماموران وارد عمل شدند و یک عکس سلفی کافی بود تا دزد ردیابی شود.

رییس پلیس مشهد در این باره دقایقی قبل به رکنا گفت:با توجه به اهمیت موضوع طرح ویژه ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد بوستانی افزود:تیم های دایره اگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد با پی گیری علمی این پرونده دریافتند متهم اصلی این زورگیری مخوف با شاکیان عکس سلفی گرفته و حواسش نبودچه سرنخی از خود بر جای می گذارد.

وی افزود:پلیس این شیادرا شناسایی کردوبا دستورات تخصصی قاضی صالح ماموران کلانتری شهید آستانه پرست مشهد ,متهم در مخفیگاهش واقع در بلوار شهید رستمی این شهر دستگیر شد.

وی بااشاره به این که تحقیقات از متهم ۲۶ساله که دارای سوابق کیفری است ادامه دارد کفت جست وجوهای پلیسی برای دستگیری دو متهم فراری پرونده ادامه دارد

کدخبر: 76042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟