دزد موقشنگ مخ نداشت + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ "شاهپور بهرامی " گفت: در پی دریافت مرجوعه قضایی به پلیس فتا فرماندهی انتظامی کهنوج مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از یک حساب های بانکی، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی بیان کرد : شاکی پرونده اعلام داشت که زمانی که به بانک برای دریافت وجه نقد مراجعه کردم متوجه شدم که از حساب بانکی ام مبالغی به صورت غیر مجاز برداشت شده است.
فرمانده انتظامی افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی ، در تحقیقات فنی و تخصصی ماموران پلیس فتا متوجه شدند که مبالغی از حساب بانکی شاکی تحت عنوان پرداخت قبوض و خرید شارژ برداشت شده است.
وی تصریح کرد: پس از تحقیقات فنی گسترده عامل برداشت غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی دستگیر و برای بررسی های بیشتر به مقر پلیس فتا منتقل شد.
وی گفت: متهم در ابتدا منکر جرم انتسابی بود اما هنگامی که با ادله دیجیتال پلیس مواجه گشت در اعترافات خود بیان داشت با توجه به اینکه با شاکی رابطه فامیلی داشتم، صاحب حساب با اعتماد کارت بانکی اش را برای برداشت وجه در اختیارم قرار داد و من هم از این فرصت سوء استفاده و با گرفتن رمز دوم اینترنتی اقدام به پرداخت قبوض و خرید شارژ از حساب بانکی وی می کردم.
سرهنگ "بهرامی" در پایان از شهروندان خواست اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگر افراد قرار ندهند و از نگارش اطلاعاتی مانند رمز بر روی کارت بانکی بپرهیزند تا مورد سوء استفاده افراد سود جو قرار نگیرد.

کدخبر: 76097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟