مشت مرگبار یک مرد توهمی دردسر ساز شد / او با پای خودش به دادسرا رفت+عکس

به گزارش رکنا،این مرد ادعا می کند اوایل خرداد ماه امسال در سفر تفریحی و کاری به کرمان مرد جوان را با یک ضربه مشت از پای در آورده و حالا پس از 3 هفته به خاطر عذاب وجدان خود را به پلیس معرفی کرده است.
این کارگر 40 ساله پس از اعتیاد به کراک و تریاک حال با شربت متادون زندگی اش را سپری می کند و می گوید به خاطر کارش در ساختمان ضربات چوب زیادی به سرش وارد شده و همین باعث توهم گویی هایش شده است اما اصرار دارد که یک مرد را به قتل رسانده است.
ساعت 10 صبح کارگر ساختمان که حدود 3 سال است به تنهایی در میدان قزوین زندگی می کند پای در شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران گذاشت و خود را قاتل معرفی کرد.
این مرد به بازپرس ایلخانی گفت: اوایل خرداد در کرمان بودم که در پیاده رو با یک مرد غریبه شانه به شانه شدیم و همین باعث درگیری ما شد که کسبه محل به سراغمان آمدند و درگیری ما پایان گرفت اما دست بردار نبودیم و برای قدرت نمایی مان با هم در بیابان های اطراف کرمان قرار گذاشتیم.
وی ادامه داد: وقتی مرد غریبه به محل قرار آمد در همان ابتدا ضربه به صورتم زد و من هم در جواب با مشت محکم به گیجگاهش زدم که دیدم او روی زمین افتاد.هر چه صدایش کردم جواب نداد که از ترس اینکه مرده باشد به تهران برگشتم اما عذاب وجدان رهایم نمی کرد تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی باتوجه به ادعاهای عجیب این مرد که رفتارهای غیرطبیعی داشت دستور داد تیمی از ماموران برای صحت این داستانسرایی مرموز مرد افیونی وارد عمل شوند.

کدخبر: 76122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟