زندان ،پایانی تلخ برای  ارتباط پنهانی 2زن و 2 مرد +عکس

زن 39 ساله ای چندی قبل با پسر 27 ساله ای آشنا شد این زن و مرد جوان در پی دوستی خیابانی و رابطه پنهانی ای که داشتند نقشه سرقت کارت های عابربانک را طراحی کردند.
فرمانده پلیس مشهد در تشریح این پرونده به رکنا گفت: این زن و مرد کارت عابربانک یک شهروند را به سرقت برده و مرد جوان با در اختیار داشتن شماره رمز کارت به طلافروشی در مشهد مراجعه و 80 سکه طلا خریداری کرد.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی 110، تیم های دایره آگاهی کلانتری سجاد بلافاصله تحقیقات علمی خود را آغاز و با توجه به سرنخ های موجود دو زن و مرد این پرونده شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس در اقدامی غافلگیرانه این دزدان را دستگیر کرد، از این زن و مرد جوان که هیچ سابقه کیفری ای تاکنون نداشتند 80 سکه طلا که با کارت عابر بانک سرقتی خریداری شده بود به دست آمد.
تحقیقات پرونده برای کشف چگونگی وقوع سرقت ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری از اظهارات خود به دستگیری جوانی اشاره کرد که از محل کار خود یک دستگاه دوربین تصویربرداری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت کرده بود.
با گزارش موضوع به پلیس، ماموران کلانتری 22 تحقیقات خود را آغاز کردند. افسران دایره آگاهی کلانتری 22 در این عملیات ضربتی هنگامی که سارق با دختر مورد علاقه اش قرار ملاقات گذاشته بود برای دستگیری اش وارد عمل شدند.
این مرد اعتراف کرد به خاطر دختر جوان دست به سرقت زده است. تحقیقات از این مرد جوان برای کشف دیگر سرقت های انجام شده توسط او ادامه دارد.
سرهنگ محمد بوستانی در مصاحبه با رکنا تاکید کرد: خانواده ها باید در مورد آسیب های این گونه ارتباط های پنهانی که بیشتر از طریق فضای مجازی اتفاق می افتد هوشیاری به خرج دهند تا دچار دردسر و گرفتاری های فردی، خانوادگی و قانونی نشوند.

کدخبر: 76212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟