80 سکه طلا راز رابطه پنهانی پسر 27 ساله با بیوه 39 ساله را بر ملا کرد + عکس

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این پرونده گفت: درپی اعلام خبری مبنی‌بر سرقت کارت بانکی از یک شهروند مشهدی و خرید طلا با کارت مفقودشده به فوریت‌های پلیسی١١٠، بلافاصله تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سجاد مشهد وارد عمل شده و تحقیقات علمی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان اصلی این پرونده آغاز کردند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده و تحقیقات علمی ماموران کلانتری سجاد، عاملان این سرقت که زن‌ومردی جوان هستند، شناسایی شدند و تحت‌تعقیب قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: پلیس در اقدامی غافل‌گیرانه دو متهم اصلی این پرونده را دستگیر و از این زن‌ومرد جوان که سابقه کیفری ندارند، هشتاد قطعه سکه طلا را که با کارت عابربانک مسروقه خریداری شده بود، کشف کرد. بوستانی با اشاره به اعتراف متهمان این پرونده عنوان کرد: سارقان که زنی ٣٩ساله و پسری ٢٧ساله هستند، در بازجویی‌های پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود در تشریح جزئیات این اقدام عنوان کردند که ازچندی‌پیش با یکدیگر آشنا شده و درپی این دوستی خیابانی و رابطه پنهانی، نقشه سرقت کارت‌های عابربانک را طراحی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان پس از سرقت کارت عابربانک یک شهروند و دراختیار‌داشتن شماره رمز کارت به یک طلافروشی مراجعه و هشتاد قطعه سکه طلا را خریداری کرده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: تحقیقات پرونده برای کشف چگونگی وقوع این سرقت از متهمان همچنان ادامه دارد.

بوستانی در ادامه به دستگیری پسری جوان که از محل کار خود یک دستگاه دوربین تصویربرداری و یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سرقت کرده بود، اشاره کرد و گفت: با اعلام این گزارش به پلیس، ماموران کلانتری٢٢ مشهد وارد عمل شدند.

وی افزود: افسران دایره آگاهی کلانتری٢٢ در این عملیات ضربتی هنگامی که سارق با دوست‌دختر خود قرار ملاقات گذاشته بود، برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند. فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه این پسر جوان به‌خاطر دوست‌دخترش مرتکب این سرقت شده است، اظهار کرد: تحقیقات پلیس از متهم اصلی این پرونده برای کشف دیگرسرقت‌های انجام‌شده توسط او ادامه دارد.

کدخبر: 76239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟