12 تیر پلیس به وحشت آفرینی اوباش در پارک بی سیم پایان داد/«سعید سمور» دستگیر شد

ساعت 19:23 هشتم خردادماه در پی خبر واصله مبنی بر تجمع اراذل و اوباش و حضور فردی با قمه در پارک بی سیم سریعا عوامل یگان کلانتری 159 بی سیم به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران مشاهده شد فردی معلوم الحال درحالی که قمه در دست داشته در کنار وسایل بازی بچه ها در حال ایجاد مزاحمت برای اهالی و شهروندان است که در ابتدا به وی تذکر داده شد اما متهم ضمن امتناع از تسلیم شدن شروع به جوسازی و برهم زدن نظم عمومی کرد.
ماموران به جهت مهار متهم و جلوگیری از وحشت شهروندان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک 7تیر هوایی نمودند که متهم توجهی نداشته لذا با شنیدن صدای شلیک و رسیدن نیروی کمکی،متهم با مشاهده عوامل انتظامی در حالی که قمه در دست داشته متواری شد.
در ادامه ماموران به جهت دستگیری متهم اقدام به شلیک 4تیر هوایی دیگر کردند ولی متهم همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه در خلال یک تعقیب و گریز پلیسی نفس گیر ماموران اقدام به شلیک یک تیر جنگی به سمت متهم کردند که به زانوی چپ وی برخورد و در نهایت متهم مهار و درحالیکه بیهوش به روی زمین افتاده بود، پس از دستگیری وی با هماهنگی بعمل آمده تحت الفظ توسط اورژانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد.
در بازرسی بدنی از متهم مقدار 8بسته حدودا یک گرمی مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه ،یک قبضه قمه نیم متری با غلاف مربوطه ،یک دستگاه موتور سیکلت طرح هندا و یک عدد چماق چوبی جاسازی شده بر روی موتور کشف شد.
سرگرد محمد حسین امینی ، رئیس کلانتری 159 بی سیم درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد، وی سعید معروف به «سعیدسمور» نام دارد که از فروشندگان مواد مخدر محله طیب و نظام آباد بوده و اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.
کدخبر: 76256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟