یک کشته و ۶ زخمی در حادثه تیراندازی در شیکاگوی آمریکا +عکس

در حالی که افکار عمومی و شهروندان آمریکا هنوز نتوانسته‌اند با حادثه دیروز تیراندازی در اورلاندو که منجر به کشته و زخمی‌شدن بیسش از 100 نفر شد کنار بیایند، حادثه‌های جداگانه تیراندازی در شیکاگو رخ داده است.

بر اساس گزارش «شیکاگوتریبون»، در تیراندازی‌های جداگانه‌ای که در ایالت شیکاگو آمریکا رخ داد 1 تن کشته و بیش از 6 نفر مجروح شده‌اند.

در حوادث تیراندازی جداگانه شب گذشته در «انگلوود»، «آوالون‌پارک» و «گارفیلدپارک غربی» یک مرد کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند. به گفته «باری لمون» سخنگوی پلیس، جسد این مرد 32 ساله داخل خودرو BMW خاکستری در حالی کشف شد که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. «لمون» در این رابطه گفت که معلوم نیست که حادثه چه زمانی رخ داده و اینکه از مرگ وی چه مدت می‌گذرد. سخنان افسر پلیس در حالی بیان شده است که فیلم‌های به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که در حدود ساعت 17:00 عصر دیروز، یک اتومبیل شورلت و یک ون به خودروی وی نزدیک می‌شوند و به سمت وی آتش می‌گشایند. این حادثه در حالی رخ داد که به گفته یکی دیگر از افساران پلیس شیکاگو، در ساعت 23:14، یک مرد 28 ساله در حال قدم زدن در محله «لاون‌دال»(Lawndale) هدف قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد؛ به گفته پلیس وضعیت وی تثبیت شده است. به گفته افسر پلیس «کوین قائد» مدت کوتاهی قبل از این حادثه و در ساعت 15:00، یک پسر 17 ساله و یک مرد 21 ساله در محله «گارفیلدپارک غربی» هدف قرار گرفتند.

جوانترین قربانی این حوادث تیراندازی در حالی که از ناحیه بازو و کمر هدف چند گلوله قرار گرفته بود توسط دوستانش به بیمارستان منتقل شد اما به گفته پلیس وضعیت وی وخیم است. پلیس بر این باور است که تیراندازی «گارفیلد پارک» با «آوالون‌پارک»، جایی که 3 نفر دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند در ارتباط بوده‌اند. سه قربانی شامل سه مرد 28 و 67 و 29 ساله هستند که هر سه از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان منتقل شدند.





کدخبر: 76304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟