راهزنی چاقو به دست های خشن از دختران و زنان جوان

چندی پیش زن جوان با هراس به پلیس مشهد مراجعه کرد و از سرقت دو مرد خشن خبر داد. او به ماموران گفت: امروز درحالی که نوزادم داخل کالسکه بود، در حال عبور از خیابان بودم که دو مرد خشن راهم را سد کردند.

او ادامه داد: آنها از من خواستند که کیفم را در اختیارشان قرار دهم و زمانی که با مقاومت من مواجه شدند، کالسکه فرزندم را درحالی که نوزادم داخل آن بود، به دست گرفته و تکان‌های وحشتناک می‌دادند. نوزادم از این حرکت آنها ترسیده بود و گریه می‌کرد و من که می‌ترسیدم آنها بلایی سر او بیاورند؛ کیفم را که حاوی مدارک و پول‌هایم بود،در اختیار آنها قرار دادم.به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات برای دستگیری مردان خشن آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها ماموران با شکایت‌های مشابه مواجه شدند که دو مرد جوان با تهدید چاقو از دختران و زنان جوان سرقت می‌کردند.
در ادامه بررسی‌ها و چهره نگاری از متهمان فراری، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از متهمان که مردی 33 ساله بود، شدند.متهم 33 ساله دستگیر شد و به سرقت با تهدید چاقو از زنان و دختران جوان اعتراف کرد.
سرهنگ محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات همدست 29 ساله این متهم نیز بازداشت شد. تحقیقات برای مشخص شدن سرقت‌های احتمالی این سارقان ادامه دارد.

کدخبر: 76333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟