بامداد پردلهره در دانشگاه تورنتو؛ پلیس به‌دنبال سیاه‌پوش مسلح + عکس

حدود ۱۰:۳۰ صبح امروز پلیس تورنتو اعلام کرد که ساختمان سنت‌جرج دانشگاه تورنتو برای بررسی‌های امنیتی بسته شده است. پلیس دقایقی بعد گزارش داد که یک فرد مسلح در این ساختمان حضور دارد و برای بررسی و کنترل موقعیت، کسی امکان ورود به این ساختمان را نخواهد داشت.

گزارشی که به پلیس رسیده بود حکایت داشت که یک فرد مسلح در حوالی خیابان‌های کویینز پارک و چارلز غربی مشاهده شده است. بعدا یک نفر عکس او را در حالی‌که لباس سیاه پوشیده و نقاب بر چهره و یک کوله‌پشتی بر دوش دارد برای پلیس فرستاد.

پلیس همزمان به همه کسانی که در ساختمان‌های اطراف حضور دارند توصیه کرده در همان مکان خود باقی بمانند.

مارک ساندرز، رئیس پلیس تورنتو دقایقی بعد در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی گفت: «ما در حال بررسی دوربین‌های امنیتی و کنار هم گذاشتن قطعه‌های پازل برای کشف حقیقت هستیم.»

ساعاتی بعد پلیس در حالی‌که تمام محوطه‌های منتهی به دانشگاه از جمله یک بیمارستان و محوطه کویینز پارک را بسته بود، شروع به خارج‌سازی دانشجویان از دانشگاه کرد.

با وجود دستگیری یک نفر، پلیس اما هنوز به دنبال مرد نقاب‌داری است که در ساختمان حضور دارد. ما از امروز صبح این خبر را در اکانت توییتر، فیس‌بوک و کانال تلگرام آتش، به‌طور زنده پوشش داده‌ایم و شما می‌توانید از جزییات تازه این اتفاق از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی باخبر شوید.

کدخبر: 76341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟