محاصره 11 ساعته یک قاچاقچی سرشناس از سوی 300 پلیس شیراز/شورای تامین مهلت یک ساعته داده است

یک منبع آگاه از تعقیب و گریز برای دستگیری قاچاقچی سلاح و مواد مخدر در روستای امیرحاجیلو بخش ششده و قره بلاغ فسا خبر داد.به گفته این مقام آگاه این عملیات که از ساعت 4 بامداد با محاصره ساختمان محل زندگی قاچاقچی معروف شهرستان فسا امروز آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.گفته می شود درتیراندازی های انجام شده بین طرفین درگیری تعدادی از نیروهای مردمی زخمی شده اند.بر اساس این گزارش همسر و کودک 2 ساله و یکی از برادران این قاچاقچی نیز همراه او در محل درگیری حضور دارند.

همچنین بامداد امروز هم 5نفر از برادران این قاچاقچی دستگیر شده اند. گفتنی استدر عملیات امروز حدود 300 نفر از نیروهای امنیتی حضور دارند.
*وارد عمل شدن شورای تأمین برای دستگیری قاچاقچی شهرستان فسا
با وجود اینکه ساعت ها از عملیات دستگیری قاقچاقچی سلاح و مواد مخدر در روستای امیرحاجیلو بخش ششده و قره بلاغ فسا می گذرد و ساختمان محل زندگی او در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارد ؛ ساعتی پیش شورای تامین این بخش وارد عمل شد که خروجی جلسه اعلام فرصت یک ساعته برای تسلیم شدن قاچاقچی بود.براساس تصمیم شورای تأمین بخش ششده و قره بلاغ یک ساعت به فرد قاچاقچی فرصت داده شده خود را تسلیم کند.عملیات دستگیری که از ساعت 4 بامداد امروز آغاز شده همچنان ادامه دارد.
جزییات بیشتر در مورد این درگیری اعلام خواهد شد.
کدخبر: 86442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟