سواستفاده شرم آور مدیرعامل شرکت هواپیمایی از دختر جوان + عکس

مرد امریکایی در دادگاه کامبوج به اتهام سواستفاده جنسی از دختران به یک دهه زندان Prison محکوم شد. برایان نسوال " Brian Naswall"، مدیر عامل اسبق یک شرکت حمل و نقل هوایی در پنوم پن پایتخت کامبوج ماه می سال گذشته در پارکی در حال سواستفاده از دختری در مقابل دیدگان متعجب دو تن از دوستان قربانی بازداشت شد.

وی درحالی بازداشت شد که دو دوست قربانی ماجرا را به پلیس Police اطلاع دادند. از زمان دستگیری وی 9 قربانی دیگر نیز اعاده حیثیت کرده اند. متهم با ازدواج با یک زن کامبوجی به مدت 12 سال در این کشور سکنی گزیده است.

برایان در دادگاه اتهامات وارده به خود را انکار کرده و گفته ساختگی است، اما  دادگاه پنوم پن مجرم امریکایی را به اتهام فحشا به 10 سال زندان محکوم کرد. همچنین دادگاه برایان را موظف به پرداخت 16 هزار دلار به عنوان خسارت کرده که میان 8 قربانی تقسیم می ­شود.

یک سازمان غیر دولتی فعال در زمینه شکار سوژه­های کودک آزار خواستار اخراج برایان بعد از سپری کردن دوره محکومیت اش از کامبوج شد. یکی از اعضای تیم حقوقی متهم به خبرنگاران گفته درخواست تجدید نظر خواهندکرد.

فقر و اجرای ضعیف قانون Law کامبوج را مانند آهن ربایی برای سوءاستفاده جنسی از کودکان برای خارجی­ها تبدیل کرده است، اما مقامات بیش از یک دهه در حال تلاش سرکوب جرائم جنسی کودکان است.

شهرت کامبوج به عنوان یک مرکز کودک آزاری توجه جهانیان را در سال 2002 به خود جلب کرد که منجر به تغییر موضع کشور کامبوج در این خصوص شد، بنابراین ده­ها تن از خارجی های کودک آزار را تحت پیگرد قانونی قرار داده و مجازات کرده اند، اما هنوز هم شکاف گسترده ای در پلیس در این امر وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ پر حاشیه دختر 18 ساله تبریزی در کنار یک پسر جوان + عکس

انگیزه کثیف قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی / او مقاومت کرد! + عکس و جزئیات تازه

سفر پنهانی نوعروس به کیش! / داماد در شب عروسی انتقام عجیبی گرفت

رفتارهای زن اولم مرا انگشت نما کرده بود! / بعد از عروسی با زن دومم راز سیاه او را فهمیدم

آزار و اذیت زن شیرازی تنها با دست و پای بسته توسط دزد بی رحم

نقشه هولناک عروس وخواستگار سابقش برای تازه داماد بی نوا + عکس

پیشنهاد وسوسه کننده یک زن به پسر جوان + عکس

شرط عجیب 3 دختر و پسر برای گذشت از قاتل مادر / تحمل اعدام پدر را نداریم! + عکس

کیفرخواست قتل برای 6 مامور پلیس تهران / 3 جوان در این پرونده کشته شدند

حمله شغال هار به 10 زن و مرد کشاورز در شیروان

مادری دختر 18 ساله اش را زنده زنده سوزاند/ او ننگ خانواده شده بود! + عکس

کتک زدن وحشیانه یک زن به دست شوهر و هوویش+ عکس

کدخبر: 86445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟