خودزنی مرگبار یک قاچاقچی در صحن دادگاه + عکس

«تایرل مارتین مارهانکا» 41 ساله متهم شده بود که مقادیری بذر تولید ماده مخدر ماری جوانا به تایوان قاچاق کرده است تا آن را کشت کند.

آنطور که بررسی ها نشان می دهد قاضی دادگاه تایوانی اعلام کرد که او به چهار سال زندان محکوم می شود و زمانی که رای قرائت شد، مرد آمریکایی خود را با یک وسیله تیز و برنده کشت.«تایپه تایمز» می نویسد که این مرد به گفته برخی با قیچی خود را از پای در آورده اما شواهدی هست که نشان می دهد از دو وسیله میله ای تیز استفاده کرده است.زمانی که حکم دادگاه برای متهم که در جایگاه خود نشسته بود قرائت می شد، او به ناگهان این میله ها را به داخل گردن خود فرو کرده است. میله های تیز باعث خونریزی بسیار شدید از ناحیه گردن شد و تلاش ها برای نجات وی نیز به دلیل شدت جراحات وارده به نتیجه نرسید.مرد آمریکایی در سال گذشته میلادی وقتی که پلیس تایوان توانست از خانه اجاره ای او مقادیری مواد مخدر از جمله بذرهای مخدر و تریاک کشف کند، دستگیر شد.
پس از این حادثه «مارهانکا» آمریکایی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت، اما خون ریزی شدید تلاش پزشکان را برای نجات وی بی نتیجه گذاشت.
روزنامه تایوانی که امروز جمعه این خبر را منتشر کرده است، می نویسد به او پس از صدور حکم اعلام شد که می تواند درخواست تجدید نظر بدهد اما وی گفت که دیگر قادر به ادامه زندگی نیست.

کدخبر: 86535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟