ناگفته های تلخ دختر 18 ساله از شکنجه در خانه هیولا + عکس و جزئیات

به گزارش پلیس امریکا، بزرگ‌ترین دختر در میان این بردگان جنسی 18 سال داشت که طی سال‌ها مورد آزار و تعرض قرار گرفته بود و از مرد 51 ساله صاحب دو فرزند شده است و خردسال‌ترین فرزند وی نیز دختری 6 ماهه است.

مأموران پلیس می‌گویند دختر نوجوان هنگامی که به خانه این مرد شیطان‌صفت به نام «لی کاپلان» آورده شد 14 سال داشت. پدر این دختر در بازجویی‌ها گفته در آن سال‌ها ورشکسته شده و از لحاظ مالی دچار مشکلات فراوانی بود و به خاطر کمک‌های مالی «لی کاپلان» به خانواده‌اش دخترش را در 13 سالگی به این مرد هدیه کرده است.
این مرد شیطان‌صفت در اعتراف‌های خود پس از دستگیری گفته دختر 18 ساله، یک کودک 6 ماهه و 3 ساله دارد که در کنار دیگر دختران در این خانه زندگی می‌کنند.
پلیس پنسیلوانیا اعلام کرده اطلاعاتی در دست دارد که همه کودکان از جامعه «آمیش»‌بوده‌‌اند و از لنکستر کانتی به خانه این مرد منتقل شده‌اند.
در حال حاضر «لی کاپلان» با قرار وثیقه یک میلیون دلاری راهی زندان شده و کارآگاهان در حال انجام تحقیقات بیشتری در این ارتباط هستند. مأموران همچنین پدر و مادر دختر 18 ساله را هم بازداشت کرده‌اند و سرگرم جست‌وجو و تحقیق برای شناسایی والدین دیگر دختران اسیر هستند.
به گفته پلیس در صورت تأیید تمامی اتهامات کودک‌آزاری و زندانی کردن 12 دختر این مرد دیوصفت سال‌ها پشت میله‌های زندان خواهد ماند.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد این تبهکار جنسی که به هیولا شهرت یافته در 20 مایلی شمال شرقی فیلادلفیا بازداشت شده است و خانواده‌های بسیاری در امریکا خواستار اعدام او شده‌اند.

مأموران پلیس می‌گویند در پی شکایت‌های همسایگان این خانه بارها نسبت به وضعیت کودکان این خانه ابراز نگرانی کرده و خواستار نجات آنها بوده‌اند. کودکانی که متعلق به جامعه آمیش هستند اکنون تحت مراقبت یک متخصص آشنا به فرهنگ آمیش قرار گرفته‌اند تا پلیس از جزئیات بیشتر ماجرا آگاه شود.

همسایگان این مرد ادعا کرده‌اند که از 3 سال قبل شاهد رفت و آمدهای عجیب و غریبی در این خانه بوده‌اند.
یکی از همسایگان این مرد به پلیس گفته همواره گمان می‌کرده دختر 18 ساله که از سن 13 سالگی در خانه این مرد حضور داشته دختر خود مرد دیو صفت بوده و با شنیدن واقعیت شوکه شده است.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد همسر این مرد در تمام مدت هنگام آزارهای جنسی دختران توسط شوهرش در خانه حضور داشته است. مأموران پلیس در حال تحقیقات بیشتر در این باره هستند.
فرقه آمیش یک فرقه مسیحی آناباپتیست است که در سال 1693 میلادی به وسیله یک سوئیسی به نام یاکوب امان بنیان نهاده شد. بیشتر آنها در ایالات متحده امریکا و کانادا در جامعه‌ای بسته زندگی می‌کنند و به چند گروه اصلی تقسیم شده‌اند.

پیروان فرقه آمیش کماکان براساس روش‌های قدیمی نیاکانشان از اسب برای کشاورزی و رفت و آمد استفاده می‌کنند. آنها از برق و تلفن در خانه‌ها استفاده نمی‌کنند و جـــــــالب اینکه هنگام بیماری فرزندانشان حتی در حال مرگ اجازه نمی‌دهند به آنها خون تزریق شود.
آمیش‌ها به ارتش نمی‌پیوندند، از مزایای تأمین اجتماعی بهره نمی‌گیرند، بیمه نمی‌شوند و هیچگونه کمک مالی دولت را نمی‌پذیرند ولی برخی گروه‌های آمیش محدودیت‌های کمتری دارند. بعضی اجازه استفاده از خودرو و برق را دارند و حتی ممکن است تشخیص آنها از میان جمعیت انگلیسی زبان دشوار باشد.

کدخبر: 86614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟