جویندگان گنج در آوار آتشکده زنده به گور شدند

ساعت 5 بامداد امروز فردی در تماس با پلیس زرند از گیر افتادن سه جوان روستا در آتشکده زرتشتیان خبر داد و از پلیس و نیروهای امدادی درخواست کمک کرد.
با حضور ماموران در محل، مرد میانسال مدعی شد ساعتی قبل دو دوست پسرم که اهل روستا هستند به من مراجعه کرده و مدعی شدند پسرم به همراه دو نفر دیگر هنگام پیدا کردن گنج، زیر آوار آتشکده زرتشتیان گیر افتاده است.
با حضور ماموران پلیس در محل آتش کده در روستای «رشک علیا» در 15 کیلومتری زرند مشخص شد به علت ریزش آوار هنگام تخریب برای یافتن گنج سه پسر جوان زیر آوار گرفتار شده اند.
با اعلام موضوع به هلال احمر تحقیقات در این رابطه آغاز اما ماموران موفق شدند دو پسر جوان دیگر که زنده از داخل آتشکده خارج شدند را دستگیر کنند. دو پسر جوان مدعی شدند به همراه سه دوست دیگر خود برای پیدا کردن گنج به داخل آتشکده رفته اما به یکباره آوار ریزش کرده و آن سه نفر داخل آنجا گرفتار شدند.
پور علی شیخ مسئول امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان کرمان در مورد امدادرسانی به افراد گرفتار در داخل آتشکده، گفت: ساعت 8:30 صبح امروز پس از اعلام موضوع به تیم امداد کوهستان یک گروه از امدادگران کوهستان با توجه به قرار داشتن آتشکده در ارتفاع به آنجا اعزام شدند.
وی ادامه داد: امدادگران تاکنون دو جسد را از زیر آوار خارج کرده و در تلاش هستند تا جنازه دیگر را نیز پیدا و خارج کنند.
به گفته مسئول امدادو نجات کوهستان هلال احمر استان کرمان، عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد و با توجه به اینکه منطقه فاقد آنتن دهی است، امکان ارتباط با امدادگران هنوز فراهم نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 86654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟