حمله مسلحانه مرد خرمافروش به مغازه همسایه در آبادان

به گزارش رکنا، ساعت 23 شب گذشته در خیابان امام خمینی آبادان که شلوغ ترین خیابان این شهر است دوخرما فروش که مغازه هایشان در همسایگی یکدیگر بود باهم درگیرشدند که یکی از آنها به نام میلاد که عصبانی شده بود باهجوم به مغازه دیگر فرزندان وی را به طرزوحشیانه ای هدف ضربات میلی اهنی قرار داد ومغازه همسایه را نیز با بنزین به آتش کشید.
وقتی ماجرای این آتش افروزی به پلیس و آتش نشانی مخابره شد عملیات مهار حریق و تحقیقات پلیسی همزمان کلید خورد.
یکی از شاهدان که در خیابان امام آبادان مغازه دار است به ماموران گفت:صبح فروشنده ای که برای این دو مرد خرمابه صورت عمده می آورد به دلیل بدحسابی میلاد حاضر نشد به وی خرما بفروشد که همین باعث شد که میلاد مشتی به صورت خرما فروش عمده بکوبد و این موضوع به کلانتری محل کشیده شد اما میلاد در کمال نابوری ادعا کرد که به دلیل موارد ناموسی با عمده فروش خرما درگیرشده وپس ازساعتی توانست ازکلانتری بیرون بیاید در این میان همسایه میلاد که شاهد درگیری عمده فروش و وی بود به دلیل اینکه میلاد بی جهت به صورت وی مشت کوبیده بود حاضرشد تا علیه میلاد درکلانتری شهادت دهد تا اینکه میلاد از این موضوع باخبر شد وبه همراه چندتن ازدوستانش زمانی که آقای محمدزاده درون مغازه اش حضورنداشت و3فرزندش درآنجا بودند با چند میله ویک چهارلیتری بنزین به مغازه خرما فروشی همسایه حمله ورشد.
وی فزود:آنها با میله سه پسر رامورد ضرب شتم قراردادند. یکی از پسران تنها 15سال داشته که با اولین ضربه میله میلاد ازهوش می رود و هر سه پسر محمدزاده هم اکنون دربیمارستان بستری هستند که حال یکی از آنها بسیار وخیم است.
این شاهد ادامه داد: من و دیگر حجره دارها قصد داشتیم جلوبرویم ونگذاریم درگیری ادامه پیدا کند اما درکمریکی ازمهاجمان کلتی رادیدیم واینکه یک نفرهم نیزکمی جلوتربا یک کلاشینکف درانتظارایستاده بود که درصورت لزوم به کمک میلاد بیاید به همین خاطرترسیدیم که مداخله کنیم
بنابه این گزارش، تجسس ها نشان داده میلاد فرد شروری است که بارها باهمسایگانش درگیرشده وچندین پرونده درگیری دردادسرا دارد و چندروز پیش به دلیل جریمه شدن ازسوی پلیس راهور به مامورپلیس نیز ناسزا گفته وتهدید کرده اگر جریمه اش را برنگرداند پلیس جوان را درون صندوق خودرواش می اندازد وبه خارج ازشهرخواهد برد بنابر گزارش رکنا، میلاد و همدستان مسلح وی تحت تعقیب ویژه پلیس آبادان قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 86946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟