مزاحمت مرگبار به خلوتی دختر و پسر در آلاچیق پارک+عکس

ساعت 22 یازدهم دی سال 93از طریق تماس پرسنل اورژانس بیمارستان پیامبران با مرکز فوریت های پلیس ی 110 وقوع یک فقره جنایت به کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد.
با حضور ماموران کلانتری در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی 22 ساله در حالیکه به همراه دختری جوان در پارک تندرستی 2 حضور داشته، با فردی ناشناس درگیر و توسط این شخص مورد اصابت ضربه ای چاقو قرار گرفته و ضارب با رها کردن چاقو در داخل جمجمه مقتول از داخل پارک متواری شده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
دختر جوان پس از حضور در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:ساعت 18 مورخه همراه مهدی در داخل آلاچیق نشسته بودیم که ناگهان مهدی متوجه شد جوانی مدتی است ایستاده و پنهانی به ما نگاه می کند . مهدی در حالیکه از این موضوع بسیار ناراحت شده بود به سراغ آن جوان ناشناس رفت تا او را از آلاچیق دور کند که ناگهان با یکدیگر درگیر شدند. در همین زمان ناگهان آن جوان مزاحم با چاقو همراهش ضربه ای را به سمت مهدی پرتاب کرد که چاقو داخل سر مهدی گیر کرد و پس از آن به سرعت از محل متواری شد.
من با دیدن این صحنه ، از افراد حاضر در پارک درخواست کمک کردم و مهدی را به بیمارستان رساندیم اما او فوت کرده بود.
تحقیقات در خصوص شناسایی متهم پرونده در حالی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که هیچگونه اطلاعاتی در خصوص هویت قاتل وجود نداشت.
پس از گذشت بیش از یک سال از زمان وقوع جنایت،اطلاعیه ای از سوی دادگاه عمومی بخش زایان از توابع استان اراک برای اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد مبنی بر اینکه یکی از متهمان به نام مهرداد 30 ساله معروف به مهرداد جمشیدی که به اتهام سرقت تأسیسات عمومی در مورخه 1395/02/10 دستگیر و روانه زندان شهرستان اراک شده ، در اعترافاتش عنوان داشته که سال 1392 داخل پارکی واقع در محدوده غرب تهران و طی یک درگیری شخصی را با چاقو مجروح کرده و هیچ اطلاعی از زنده بودن این شخص ندارد.
با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص زندانیِ زندان شهرستان اراک و سوابق موجود از جنایت پارک تندرستی 2 و احتمال ارتکاب جنایت توسط این شخص ، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به شهرستان اراک اعزام و مهرداد را برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
با انتقال متهم به اداره دهم ، مواجه حضوری مابین متهم و تنها شاهد صحنه ی جنایت انجام شد و متهم توسط شاهد صحنه جنایت مورد شناسایی قرار گرفت.
متهم پرونده که بلامکان بوده و تا زمان دستگیری اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه داشته ، در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : در داخل پارک در حال پرسه زنی بودم که متوجه حضور دختر و پسری جوان در داخل یکی از آلاچیق های پارک شدم .مدتی در حال تماشا کردن آنها بودم که مقتول متوجه ی حضور من در نزدیکی آلاچیق شد و به سراغ من آمد تا مرا از آنجا دور کند ؛ در آن زمان شیشه مصرف کرده بودم که با اعتراض مقتول به شدت عصبانی شده و با چاقویی که از آن برای سرقت کابل های برق استفاده می کردم ، ضربه ای را به سمت مقتول پرتاب کردم. چاقو وارد سر وی شد و من نیز با رها کردن چاقو از داخل پارک متواری شدم .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم طی یک سال گذشته ، با مسافرت به بیشتر شهرها اقدام به سرقت تأسیسات عمومی کرده و نهایتا در اردیبهشت امسال دستگیر و روانه زندان شده است.
سرهنگ حمید مکرم در پایان این خبر اعلام داشت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین شناسایی دقیق متهم توسط تنها شاهد صحنه جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

روایت دختر مو بلوند از شب اذیت و آزار در دره فرحزاد + عکس
۲ برادر داعشی به مادر خود هم رحم نکردند+عکس
آزار و اذیت وحشینانه زن 39 ساله در جنگل/ مرد هوسران به تازگی از زندان آزاد شده بود+عکس

کدخبر: 86999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟