اعدام قاتل دختر 4 ساله کرمانشاهی در ملاء عام+عکس

حنانه پنج ساله چهارشنبه 26 خرداد امسال در شهرک ولیعصر شهرستان سنقر و کلیایی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. روز بعد ماموران جسد او را با دست و پای بسته زیر پل ورودی کمربندی جدید شهر پیدا کردند. متهم به قتل در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: روز حادثه حنانه را دیدم که بستنی به دست در حال رفتن به سمت گل‌های پایین محله است. به او نزدیک شدم و محکم دستش را گرفتم و به بهانه این‌که می‌خواهم او را نزد دخترم ببرم، حنانه را داخل حیاط خانه بردم.
وی اضافه کرد: دخترک التماس می‌کرد رهایش کنم تا نزد پدرش برود. مدام مادر و پدرش را صدا می‌زد. قصد داشتم نیت شیطانی‌ام را عملی کنم که سر و صدایی را ازکوچه شنیدم. اهالی در جست‌و‌جوی او بودند. ترسیده بودم. نمی‌توانستم رهایش کنم؛ چون هویتم را فاش می‌کرد. ابتدا ضربه‌ای به او زدم، بعد با پارچه‌ای خفه‌اش کردم. همسر و بچه‌هایم در خانه نبودند .
وی گفت: هوا که تاریک شد، جسد دخترک را داخل نایلونی گذاشتم و با اطمینان از این که محله خلوت است و همه در جست‌و‌جوی دختر خردسال هستند، جسد را باموتورم به کنار پل بردم و آن را با دست و پای بسته، زیر پل انداختم و بازگشتم.

اعدام قاتل در ملاء عام

دکتر محمدرضا عدالتخواه ،رییس کل دادگستری استان کرمانشاه درخلال گفتگویی باروابط عمومی دادگستری کل ،پیرامون خبر قتل فجیع و جانسوز دختر بچه اهل سنقر وکلیایی باهویت حنانه غیاثی گفت:از لحظه ابتدائیه کشف جسد دستورات لازم برای کلیه نهاد های امنیتی، انتظامی و نظامی استان صادر گردیده و با لطف خداوند متعال و پیگیری شبانه روزی دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سنقر و ضابطین تحت امر پس از پیدا شدن سرنخ هایی با تلاش و کوشش فراوان قاتل درکوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شده است و با حکم ماموریت ویژه در دادگستری سنقر به موضوع رسیدگی خواهد شد .
با توجه به اینکه تشریفات دادرسی پرونده های جنایی طبیعتا زمان بر است اما نظر به التهاب ایجاد شده دراین مورد وبرای تسریع در این امر رییس کل دادگستری استان شخصا به موضوع ورود پیدا کرده است. که ان شاء الله در کوتاه ترین زمان ممکن باحضور ایشان در شهرستان سنقر حکم قانونی در رابطه با قاتل به نحو علنی اجرا خواهد شد .
عالی ترین نماینده قوه قضاییه در استان موکدا خاطرنشان ساخت عده ای بجای اینکه به پدر و مادر و بستگان داغدار حنانه معصوم دلداری دهند و از التهاب و تشنج حاکم بر محیط بکاهند با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی در ملتهب نمودن جو روانی جامعه دارند لذا دراین زمینه صرفا اطلاع رسانی دستگاه قضایی معتبر است و هیچ شخص ومرجع دیگری اطلاعات قابل اعتنا و موثقی در اختیار ندارد و مطالب منتشر شده عمدتا گمانه زنی است.عدالتخواه باتأسی به کلام نورانی وحی که (وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولَئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا۳۶_الاسراء)گفت توصیه میشود مردم عزیز توجهی به اینگونه اطلاع رسانی نداشته باشند تا خواسته و ناخواسته به گمانه ها و شایعات دامن نزنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای خواندن خبر قتل حنانه کوچولو کلیک کنید


اخبارزیر را از دست ندهید:

نبش‌ قبر 99 بیمار که پرستار روانی به آنان سم خورانده بود+ عکس
قاچاق انسان و کالا در اتوبوس مرگ سربازان/سربازان مجروح معاف می شوند/+فیلم و عکس
ازدواج همزمان با 4 دختر برای رو‌کم‌کنی همسر اول+عکس جشن عروسی

کدخبر: 87000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟