رشد 238 درصدی کشفیات موادمخدر در کاشان

سرهنگ مهدی پورغلامحسین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 211 کیلو و 549 گرم انواع مخدر در این مدت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده، که این رقم در مدت مشابه سال قبل 62 کیلو و 625 گرم بوده است.
وی از دستگیری یک باند سه نفره موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در مجموع 298 فروشنده مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که 10 نفرشان زن هستند.
پورغلامحسین تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی در سه ماه نخست امسال در مجموع با کاهش 9 درصدی جرائم در این شهرستان روبرو بوده ایم.
بگفته وی پلیس آگاهی طی همین مدت 61 درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. از صد درصد پروندهایی که در زمینه سرقت در شهرستان تشکیل شده، 83 درصد آن منجر به کشف شده است.
وی گفت: ماموران انتظامی افزون بر شناسایی و دستگیری سارقانی که به صورت تک سرقت می کنند، در سه ماه اول امسال موفق به متلاشی کردن یک باند سارقان اماکن عمومی، دو باند سارقان منزل، یک باند سارقان داخل خودرو، یک باند کیف قاپی و یک باند سارقان احشام در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی کاشان با بیان این که در سه ماه نخست امسال 591 دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرستان کاشان توقیف شد، گفت: یک هزار و 157 دستگاه موتورسیکلت نیز به علت ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟