پزشکان بیمارستان خصوصی پس از معاینه مرد مرده سریع اقدامات پزشکی را آغاز کردند و در کمال تعجب دزد، طعمه اش زنده شد.

به گزارش رکنا،  مرد جوانی سوار بر خودرویش در حال مسافرکشی بود که جوانی با چهره ای آراسته دربستی سوار خودروی شد.

هنوز لحظاتی نگذشته بود که مسافر جوان سر صحبت را باز کرد و خیلی زود رابطه مسافر و راننده صمیمی شد.

امیر که نمی دانست چه سناریوی عجیبی پیش رویش قرار دارد به حرفهای مسافرش اعتماد کرد . مسافرجوان می گفت که می تواند برای راه انداختن کارگاه خیاطی وام میلیونی از دوستانش تهیه کند و از امیر خواست تا سر کوچه ای در خیابان فردوسی توقف کند تا با تلفن درباره این مسئله صحبت کند.

مسافر جوان پس از پیاده شدن شروع به صحبت با تلفن کرد و دقایقی بعد با 2 لیوان آب زرشک که در دست داشت سوار بر خودروی امیر شد و که وی پس از خوردن آبمیوه ناگهان خواب سنگینی به چشمانش افتاد و دیگر چیزی نفهمید تا اینکه در لحظات آخر که هوشیاری ،مرد مسافر کارت بانکی امیر را گرفت و امیر پس از گفتن رمز کارتش دیگر از حال رفت.

مرد مسافرکش پس از 2 روز در هتل بیمارستان گاندی به هوش آمد و پی برد همه پولهایش از حسابش خالی شده است.

به گزارش رکنا، وی پس از هوشیاری اش متوجه شد که پس از خوردن آبمیوه مسموم بیهوش شده است و مرد فریبکار وی را به بیمارستان دادگستری رسانده است و بعد از اینکه پزشکان پس از معاینات پزشکی نامه فوت امیر را صادر می کنند و جوان مسافر وی را به بیمارستان هتل گاندی انتقال می دهند که در آنجا پزشکان وی را از مرگ نجات می دهند.

امیر پس از ترخیص از بیمارستان به دادسرای ناحیه 34 رفت و بازپرس رسولی در شعبه هشتم پس از شنیدن اظهارات طعمه مرد فریبکار دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل این دستبرد وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست به بیمارستان دادگستری رفتند و با بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی متهم این پرونده شدند و روز شنبه 29 خرداد ماه سعید - مرد مسافر- در عملیات پلیس دستگیر شد.

سعید در اعترافاتش گفت: روز سرقت آبمیوه را با قرص متادون مسموم کردم و قصد داشتم طعمه ام بیهوش شود اما راننده تاکسی حالش خیلی بد شد و چاره ای نداشتم تا او را به بیمارستان برسانم.

وقتی به بیمارستان دادگستری رفتم پزشکان مرگ راننده را تایید کردند و اصلا نمی توانستم باور کنم که باعث مرگ کسی شده ام و به هر طریقی که بود او را از بیمارستان خارج کردم و به بیمارستان گاندی انتقال دادم که پزشکان پس ازاقدامات پزشکی ابتدای و وارد کردن شوک موفق به برگرداندن جان دوباره به طعمه ام شدند.

در این لحظه وقتی کمی به هوش آمد رمز بانکی اش را گرفتم و پس از پرداخت همه هزینه های بیمارستان پا به فرار گذاشتم و و خودرویش را نیز در همان محل رها کردم. وی ادامه داد: آقای قاضی باور کنید توبه کردم و تصمیم گرفتم دیگر به این شیوه و شگرد دزدی نکنم.

بنا به این گزارش، با توجه به گزارش های بیمارستان گاندی متهم طعمه اش را به بیمارستان رسانده و با کارت خود راننده حساب بیمارستان پرداخت شده است و با توجه به اینکه سرقتی صورت نگرفته است پرونده در دادسرای ویژه سرقت مختومه اعلام شد اما با توجه به اقدام سعید به عمل کشنده پرونده در دادسرای امور جنایی تهران بررسی خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتقام جویی علت قتل سلاله دختر بچه 5 ساله ترکمن است / علت مرگ خفگی است +عکس قاتل

اولین عکس از قاتل سلاله کودک 5 ساله ترکمن+ عکس

دفن جسد منستب به رضاشاه در جای نامعلوم؟!

فوری / قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی دستگیر شد

اسناد جالب درباره شیوه مومیایی کردن رضاشاه / برای اولین بار انتشار می یابد + تصاویر

ناگفته های تکاندهنده دختر ماهشهری از شکنجه های پدر و نامادری اش + فیلم 16+

درخواست طلاق از مردی که ماشین لوکس نخرید

قاتل سلاله دختربچه 5 ساله گلستانی یک شرور بود + عکس و جزئیات

انتشار عکس برهنه زنان نظامی در اینترنت / افزایش آزار و اذیت و رسوایی در ارتش امریکا

قتل عام یک زن و 2 فرزند خردسالش / شادی 7 ساله و برادرش بی رحمانه در حمام کشته شدند + عکس

سگ گرسنه گربه خانگی را خورد!+ فیلم 14+

فاجعه برای زن جوانی که می‌خواست به همسایه‌اش کمک کند +عکس16+

قتل ناموسی در تبریز / پسر زن بیوه اردشیر را آتش زد!

کدخبر: 87159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟