60سال زندان به دو پسرایرانی در اذیت و آزار دختر افغان / دادگاه کیفری تهران صادر کرد+عکس

به گزارش خبرنگار ما، دهم اسفند 93 دختر 18ساله ای به پلیس آگاهی شهرری رفت و از دو پسر جوان که وی را آزار داده بودند شکایت کرد.
دختر جوان به پلیس گفت:اهل افغانستان هستم وهمراه مادرم به ایران آمده ام.ما روزها در خانه مردم کار می کنیم و عصر هم به خانه اجاره ای مان درشهرری می رویم. بعدازتمام شدن کارمان ،راهی خانه‌ شده بودیم که به عنوان مسافر سوار یک خودروی پرایدشدیم که دوسرنشین داشت. مادرم برای انجام کاری زودتر پیاده شد وپس ازطی مسافتی متوجه شدم راننده تغییرمسیرداد.من به راننده اعتراض کردم که اومدعی شد مسیراصلی بسته است وبایدازراه فرعی برود.ازاو خواستم توقف کندتاپیاده شویم اما ناگهان سرنشین خودروبه‌ سمتم حمله‌ورشد. او مرا کتک زد تا این که بیهوش‌شدم.

این دختر ادامه داد: وقتی به هوش آمدم،خودم رادربیابان‌های حاشیه شهردیدم. دوپسرجوان باتهدید و زورمرا آزاردادند وپول وکارت عابربانکم راسرقت کردند. آنهابا کتک رمزعابربانکم را از من گرفتند و 200 هزارتومان ازحسابم برداشتند. آنها که قصدقتل مراداشتند ماشین شان را در کنار یک کانال آب متوقف کردند و مرا داخل کانال آب پرت کرده وگریختند. من به ‌سختی توانستم خودرا ازکانال بیرون بکشم وباکمک یک راننده خودروی عبوری به سمت خانه برگردم.

دخترجوان که توانسته بودچندشماره ازپلاک خودروی متهمان رابه خاطر بسپارد آن را به پلیس ارائه داد و با همین سرنخ مالک خودرو شناسایی ودستگیرشد.

صاحب خودرو در مواجهه حضوری با دختر افغان به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش را لو داد.

با دستگیری دومین متهم آنها در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

درپایان جلسه هیات قضایی با توجه به مدرک های موجود در پرونده هر یک از پسران جوان را به اتهام آدم‌ربایی،تهدیدوسرقت مقرون به آزاربه 30 سال زندان وتحمل 173 ضربه شلاق محکوم کردند.این رای در شعبه 27دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و مهر تایید خورد و قطعی شد.

کدخبر: 87186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟