به گزارش رکنا، متهم پس از 17 سال توانست با گرفتن رضایت از خانواده 3 سرباز و مصدوم حادثه از زندان آزاد شود. مهرماه سال 78 ماموران کلانتری 163 کوی فراز در جریان تیراندازی مرگبار پسر جوانی به 4 سرباز شدند وخیلی زود با حضور در محل پی بردند که پسر 25 ساله ای برای سرقت اسلحه 4 سرباز با آنها درگیر شده و پس از سرقت اسلحه ، اقدام به تیراندازی به سوی آنان کرده که 3 سرباز در همان صحنه جنایت به کام مرگ فرو رفته اند و سرباز وظیفه دیگر به شدت مجروح شده است.

در حالیکه تحقیقات در صحنه جرم ادامه داشت ماموران پی بردند که خانواده ای در خیابان یاس شرقی منطقه کوی فراز از سوی جوان مسلح گروگان گرفته شده است که تیمی از ماموران به سرعت در صحنه گروگانگیری حاضر شدند.

ماموران در این مرحله پی بردند که 2 پسر و یک دختر کوچولو در خانه ای گروگان گرفته شده اند که جوان گروگانگیر خواستگار دختر بزرگ این خانواده بوده است که پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر مورد علاقه اش اقدام به کشتن سرباز های جوان کرده و با در دست داشتن اسلحه ژ3 و کمری قصد داشته با ورود به این خانه پدر دختر جوان را به قتل برساند که هدف این جوان با نبود پدر خانواده اعضای خانواده اش را به گروگان گرفته است.

به گزارش رکنا، ماموران پس از چند ساعت عملیات ویژه و درگیری مسلحانه با جوان گروگانگیر موفق به دستگیری وی می شوند و کامران که دانشجوی مهندسی کشاورزی است خیلی زود لب به اعتراف گشود.

وی گفت: 3 سال است که به دختر جوان علاقه دارم و از طریق نامه نگاری با هم در ارتباط بودیم و خانواده ام نیز در حالیکه با آنها رفت و آمد دارند چند باری از دخترشان خواستگاری کردند اما پدرش مخالفت می کرد و این را هم می دانستم که دخترشان هم مرا دوست دارد تا اینکه آخرین بار پدرش با لحنی تند گفت که حاضر به ازدواج دخترش با من نیست و همین باعث شد تا کینه پدرش را به دل بگیرم و تصمیم به کشتن گرفتم.

پسر جوان ادامه داد: مدتی برای تهیه اسلحه به همه جا سرکشی کردم، اما بی فایده بود تا اینکه با مادرم برای خرید به فروشگاه رفاه رفتم و آنجا بود که با 2 سرباز به نام آرش و پویا آشنا شدم و با توجه به دوستی نزدیکی که با آنها پیدا کردم. فهمیدم که 2 سرباز دیگر برای نگهبانی از معدنی در کوه های اطراف شمال تهران مسلح هستند و همین کافی بود تا نقشه سرقت اسلحه شان را طراحی کنم.

وی افزود: پس از چند روز آرش پیشنهاد داد که در صورت داشتن فشنگ می توانم همراه آنها به کوه بروم و با اسلحه دوستانش تیراندازی کنم و من نیز که از قبل چند فشنگ تهیه کرده بودم روز 15 مهرماه آرش و پویا را سوار بر خودرویم کردم و به طرف کوی فراز حرکت کردیم.

وقتی به جاده خاکی رسیدیم، هوا تاریک شده بود و با پای پیاده به سمت تپه ای که کیوسک نگهبانی دیده می شد حرکت کردیم که پس از رسیدن به کیوسک، آرش مرا به دوستش معرفی کرد و اسلحه ژ3 را برای تیراندازی به من دادند که همان لحظه او را مسلح کردم و به سمت 3 سرباز جوان نشانه رفتم.

ابتدا همگی فکر می کردند شوخی می کنم که به سمتم حرکت کردند و مجبور به تیراندازی به سمت سربازی که اسلحه اش را به من داده بود شدم و سپس پویا و آرش را هدف قرار دادم.

وقتی آنها غرق خون روی زمین افتاده بودند اسلحه کمری آرش را که همیشه همراهش بود برداشتم و به سمت خودرو حرکت کردم که در مسیر احساس کردم سرباز دیگری در تعقیبم است که با کشتن او به سمت خانه دختر مورد علاقه ام حرکت کردم.

وقتی وارد خانه شدم دیدم 2 پسر و دختر کوچولوی خانواده در خانه هستند و خبری از پدرشان نیست، درحالیکه آنها ترسیده بودند خواستم با پدرشان تماس بگیرند و او را به خانه بکشانند.

در این مرحله بود که مرد همسایه تلفنی مرا به آرامش دعوت می کرد که شروع به تیراندازی به سمت تلویزیون خانه کردم که پس از لحظاتی فهمیدم که در محاصره پلیس قرار دارم که از آنها خواستم برایم مواد منفجره تهیه کنند تا به زندگی پایان دهم که پدرم به سراغم آمد و با گریه و التماس مرا مجبور به تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، بدین ترتیب کامران در شعبه 1602دادگاه عمومی مورد تحقیق قرار گرفت و قاضی دادگاه این متهم را به جرم 3 قتل عمد به 3 بار قصا نفس- اعدام - و به جرم ورود به عنف به دوسال حبس، و تخریب 2 سال زندان و به جرم اختلال در نظم به یک سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد که این رای در شعبه 33 دادگاه دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

در حالی که کامران خود را در یک قدمی چوبه دار می دید خانواده اش با پرداخت دیه به 3 خانواده سرباز موفق به رضایت از آنها شدند و متهم پس از دوران محکومیتش چند ماه پیش از زندان آزاد شد اما پس از مدتی آرش تنها سربازی که در این تراژدی زنده مانده بود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران در خواست دیه کرد که قاضی اجرای احکام متهم را بار دیگر به دادسرا احضار کرد.

روز یک شنبه 6 تیر ماه امسال پدر کامران با حضور در دادسرای امور جنایی و پرداخت 110 میلیون به آرش رضایتش را جلب کرد.

بنا به این گزارش، کامران پس از 17 سال زندان با پرداخت دیه به خانواده های 3 سرباز کشته شده و سرباز زخمی از زندان آزاد شد و پرونده اش این تراژدی هولناک بسته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.






اخبار زیر را از دست ندهید:
مرد 69 ساله قاتل سریالی و آنلاین 3 پیر زن+عکس
جاسوسی شوهر هوس باز برای رهایی از زندگی سیاه / ساسان با چند زن در خانه خودمان رابطه شوم داشت
2 پسر تهرانی دختر 18 ساله افغانی را به بیابان های شهر ری بردند / دختر گفت: متهمان او را آزار دادند+عکس

کدخبر: 87196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟