پدرزنم نیت بی شرمانه ای برای فریبا زن دومم داشت!+عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از سیزدهم اسفند  به دنبال ناپدید شدن مرد 80 ساله ای به نام صالح در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد که از ناحیه پا معلولیت داشت سه روز قبل از خانه اش خارج شده و دیگر بازنگشته است. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد سالخورده آغاز شده بود که پلیس دریافت وی با داماد سابقش به نام محمد جواد که معتاد است رفت و آمد داشته است. این مرد 52ساله تحت بازجویی قرار گرفت وابتدا ادعا کرد از سرنوشت پدرزن سابقش بی خبر است تا اینکه بیست و سوم شهریور سال بعد لب به اعتراف گشود و به قتل پیرمرد بیمار به خاطر طلب 20میلیون تومانی اش اعتراف کرد.
این مرد در بازجویی های بعدی ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: چون پدرزن سابقم معتاد بود با هم رابطه خوبی داشتیم و او برای مصرف مواد مخدر به تولیدی ام می آمد. بعد از جدایی از همسر اولم دوباره ازدواج کرده بودم. پیرمرد به تولیدی ام آمد و سه شبانه روز را آنجا ماند تا مواد مصرف کند تا اینکه متوجه شدم به فریبا زن دومم نظر دارد. به او تذکر دادم اما گوشش بدهکار نبود تا اینکه آخرین بار متوجه نیت شوم او شدم و پیرمرد را هول دادم که سرش به زمین خورد. او بیهوش شده بود که از برادربزرگم محمد مهدی کمک خواستم اما کار از کار گذشته بود. جنازه را یک هفته در انباری مزون لباس عروس نگه داشتم اما چون متعفن شده بود با کمک برادرم آن را مثله کردیم و در کاور های لباس عرس پیچدیم و در چند خیابان تهران رها کردیم.
به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد برادرش نیز بازداشت شد اما تلاش پلیس برای پیدا کردن بقایای جنازه بی نتیجه ماند.
با گذشت سه سال و نیم از جنایت، این دو برادر دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.
به گزارش رکنا، در این جلسه دختر قربانی در حالی که اشک می ریخت در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شوهر سابق خواهرم بارها ما را تهدید به مرگ کرده و گفته بود از خانواده مان انتقام می گیرد. او به همین خاطر پدرمان را کشت. بعد از این ماجرا خواهرم که همسر سابق محمد جواد بود به خاطر شدت شوک و ناراحتی سکته کرد و جان سپرد. من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم و برای محمد جواد قصاص می خواهم.
سپس محمد جواد که سه سابقه شرارت و جعل و درگیری در پرونده اش دارد روبه روی هیات قضایی ایستاد منکر قتل پدرزن سابقش شد. این مرد گفت: من به دروغ قتل را گردن گرفتم اما حالا می گویم بی گناهم. پدرزن سابقم قصد تعرض به همسر دومم را داشت که آنها با هم درگیر شدند و چون پیرمرد از ناحیه پا معلول بود زن دومم او را هل داد که روی زمین افتاد و بیهوش شد. وقتی من بالای سر پیرمرد رسیدم زن دومم گریه می کرد و شوکه بود. بعد از اینکه متوجه شدم پیرمرد جان سپرده جنازه را در انباری نگه داشتم و سرانجام برای انتقال او به بیرون از تولیدی ناچار شدم تا با کمک برادرم جنازه را با ماشین بیرون بردیم و در چهار راه قصر، عباس آباد و خیابان شریعتی رها کردیم.برادرم کارت های شناسایی و عابر بانک صالح را هم آتش زد تا هویت او افشا نشود.
وقتی نوبت دفاع به محمد مهدی رسید منکر مشارکت در جنایت بر میت شد. وی گفت : من فقط در حمل جنازه به برادرم کمک کردم و کارت های شناسایی پیرمرد را به آتش کشیدم.
به گزارش رکنا، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به مرد شیطان صفت در سلول توسط زندانیان! +عکس

نقشه مراد برای نجات فیروزه از دست بی دین ها / شیرین خاکستر داد تا زیبایی ام را پنهان کنم! + عکس

نیلوفر را به زور عروس 3 مرد کردند!

انتقام بی رحمانه فرنگیس 20 ساله از شهروز و دوستانش

دستگیری مرد سگ آزار جنجالی در خوزستان + فیلم و عکس

بلای هولناکی که زن صیغه ای بر سر زن شوهرش موقتش آورد!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت

شوهرم را به خاطر باردار کردن دوست صمیمی ام به زندان انداختم!

این عکس ندا 7 ساله است که مرد شیطان صفت او را در خلوتگاه کشت






اخبار زیر را از دست ندهید:
نقشه مردی با موهای جو گندمی برای هتک حرمت دختر 16 ساله
عروس تلگرامی عفت و حیا نداشت / داماد خود را حلق آویز کرد
ازدواج اجباری دختر ۱۴ ساله با مردی که او را هتک حرمت کرده بود

کدخبر: 87533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟