کیفرخواست متهم اسیدپاشی در سمنان صادر شد

حیدر آسیابی عصر امروز در نشستی با اعضای شورای قضایی استان سمنان اظهار داشت: این پرونده از همان ساعات اولیه وقوع اسیدپاشی در اولویت رسیدگی قرارگرفته است.
وی با اشاره به دستگیری متهم در همان روزهای بعد از اسیدپاشی عنوان کرد: باوجود ضعف ابزاری که برای کشف جرم و متهم وجود داشت؛ اما با جدیت و ابتکار عملی که در استان سمنان وجود داشت؛ عامل اسیدپاشی در کمتر از پنج روز از اسیدپاشی دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به اینکه پرونده این جرم به‌صورت فوق‌العاده رسیدگی شده است خاطرنشان کرد: بر اساس قرائن موجود، متهم علاوه بر اقدام به اسیدپاشی، جرائمی مانند تهدید، سرقت و آزار و اذیت را نیز انجام داده است.
آسیابی با اشاره به اینکه متهم هنوز مدارک هویتی درستی ارائه نکرده است اظهار داشت: بر اساس قرائن موجود، متهم ایرانی نبوده و از اتباع غیرمجاز است.
وی با اشاره به اینکه متهم به نام «ف.م» پس از دستگیری مورد بازجویی‌های لازم قرارگرفته است عنوان کرد: پرونده این متهم تکمیل‌شده و تنها منتظر نظریه قطعی پزشک قانونی بودیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، با توجه به تکمیل تحقیقات و به‌محض دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی که تا هم‌اکنون نیازمند گذراندن طول درمان و قطعی شدن نظر پزشکان مربوطه بوده است؛ قرار جلب دادرسی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان صادرشده است.
آسیابی از کیفرخواست پرونده متهم با صدور قرار جلب دادرسی خبر داد و گفت: پرونده برای ادامه روند محاکمه و صدور رأی به دادگاه کیفری 2 شهرستان سمنان ارسال‌شده است.
به گزارش تسنیم؛ حوالی ساعت 19 عصر روز هشتم اسفند سال گذشته، یک مرد با حضور در آرایشگاه زنانه در سمنان با لباس مبدل زنانه اقدام به اسیدپاشی بر روز دو زن در این آریشگاه کرد که بعد از پنج روز از سوی مأموران پلیس استان سمنان دستگیر شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟