ستاره های قهرمانی مردم به ستوان همتی / رییس پلیس اصفهان اعلام کرد

سرهنگ "حمید امیرخانی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این مطلب گفت:یکی از ویژگی های پلیس اسلامی و انقلابی ،اخلاق و اخلاص در عمل است و جلب اعتمادمردم وموفقیت پلیس در ماموریت‌ها تنها زمانی حاصل می‌شود که بتواند روحیه خود را با قرآن و معنویت مانوس کند.
وی اخلاق و رفتار اسلامی را موجب افزایش اعتماد مردم به پلیس عنوان کرد وبیان داشت: رفتار، کردار، گفتار و ظاهر پلیس باید براساس کارآمدترین الگوهای حرفه ای و متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بوده تا حس اعتماد را در مردم افزایش دهد.وبه پشتوانه این مهارت ها بتواند بهترین ،تاثیرگذارترین و کارآمدترین و سریعترین واکنش را از خود نشان دهد.
امیرخانی درادامه به تقدیر وتشکر شهروندان از یکی از افسران پلیس واحد گشت کلانتری شهید بهشتی این فرماندهی اشاره کرد وگفت: طی گزارشی که از سوی تعدادی از شهروندان به سامانه 197 اعلام شده ، این شهروندان اعلام کردند پس از آنکه بیماری به دلیل نداشتن ویزیت اقدام به بهم ریختن نظم مطب می کند و آنها با مرکز 110 تماس می گیرند،که پس از تماس صورت گرفته ستواندوم "همتی" درمحل حاضر وبعد ازمشاهده موضوع واطمینان از عدم توانایی بیمار برای پرداخت ویزیت دراقدامی انسان دوستانه هزینه ویزیت وی راپرداخت می کند که این اقدام باعث تحسین حاضران می شود .
وی افزود:این افسربا اخلاق همچنین در یکی از گشت های شبانه خود متوجه باز بودن در مغازه ای در داخل شهر شده و برای پیشگیری ازسرقت با صاحب مغازه تماس گرفته و تا حضور فرد مذکور وبستن در مغازه ،در محل می ماند .
سرهنگ"امیرخانی"گفت:ستواندم "همتی" در اقدام خداپسندانه دیگری با مشاهده کودک معلولی درداخل مغازه اسباب بازی فروشی که می خواست یک اسباب بازی بخرداما پولی نداشته است، اسباب بازی مورد نظر او راخریده و به کودک معلول هدیه می دهد که باعث خرسندی کودک و تحسین صاحب مغازه شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه مجموع این اقدامات باعث شد تا مردم طی تماس با سامانه 197 از این افسر وظیفه شناس به عنوان چهره برتر اخلاق شهر یاد کنند گفت: مردم قدردان زحمات پلیس هستند و بنابراین همه ما باید ارزش کار خود را بدانیم و جهت برقراری امنیت و خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت الهی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کدخبر: 87895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟