حادثه نخل تقی چگونه رخ داد / شلیک مرگبار در اسکله شهر را ملتهب کرد+عکس

روز چهارشنبه (16 تیرماه) مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا در محدوده اسکله شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه استان بوشهر با یک دستگاه خودرو پژو 405 گشتزنی می‌کردند که به تعدادی افراد محلی مظنون شدند.
بر اساس این گزارش، مظنونان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته که یکی از افسران پلیس بوشهر جهت متوقف کردن خودرو مظنونان اقدام به تیراندازی می کند. با این شلیک پلیس یکی از افراد تحت تعقیب مجروح می شود که ماموران به سرعت وی را جهت درمان به بیمارستان منتقل می کنند.
تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان بی‌نتیجه ماند و فرد مظنون فوت می‌کند. همراهان متوفی که از این موضوع بسیار عصبانی بودند، خودروی ماموران نیروی انتظامی را به آتش کشیده و از محل متواری می‌شوند.
یک منبع آگاه در نیروی انتظامی با تایید خبر ذکر شده اعلام کرد:عده‌ای سودجو پس از مرگ فرد مظنون به یکی از مقرهای انتظامی حمله کرده و قصد تصرف آنجا را داشتند که ماموران به ناچار دست به اسلحه شده و با افراد مهاجم درگیر می‌شوند.
به گفته این مقام آگاه؛ در این درگیری 8 نفر از مهاجمان مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند.همچنین ماموری که در تعقیب و گریز اولیه اقدام به تیراندازی کرده بود ، در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت تا رسیدگی لازم درخصوص این پرونده انجام شود.
گفتنی است،همیشه معتمدین و ریش سفیدان مناطق جهت آرامش و امنیت مردم با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشتند که در این موضوع نیز همکاری‌ها مشاهده می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.

کدخبر: 87929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟