بازگشت «خندوانه» به روال سابق از روز یکشنبه

هر برنامه و هر شبکه در ماه مبارک رمضان با ویژه های خود به میزبانی ماه خدا و مهمانی خانه های مخاطبان سیما رفت.
در این بین «خندوانه» و «دورهمی» در شبکه نسیم به صورت ویژه و با بخش های متنوع و جدیدی مثل بخش های نمایشی، «خانواده باحال» و حتی حضور مهمان های متفاوت به روی آنتن رفت.
این روزها از برنامه رامبد جوان صدای تغییرات به گوش می رسد، تغییر و تحولی که به دنبال خود طراحی دکور و بخش های جدید را به همراه دارد.
به نقل از روابط عمومی این برنامه رامبد جوان در بخشی مجزا، شبیه به فضای پشت صحنه با جناب خان همراه می شود، اما این آیتم در حال تست گرفتن و طراحی اولیه است، در اصل هر قسمتی که طراحی می شود تا زمانی که مشخص نشده است، اتود های مختلف زده شده و بعد از تدوین و پرداختن نهایی تصمیم گرفته می شود که استعداد پخش دارد یا نه.
همچنین باید در ادامه «خندوانه» خوش بین بود که با روند انتخاب مهمان ها، حضور دیگر ستارها ی فرهنگ و هنر چشم‌گیر خواهد بود و از دیگر چهره های برجسته و سرشناس کشور دعوت خواهد شد.
«خندوانه» بعد از ماه مبارک رمضان به ریتم و ساختار اصلی خودش بر می گردد و دوباره چه در بخش استودیویی و یا پلی بک های مجزا به صورت کاروان خندوانه میزبان و یا مهمان اقوام مختلف ایرانی می شود.
و اما «خندوانه» از جمله برنامه هایی است که با گروه خوب کارگردانی و اتاق فکری که دارد ریتم مخصوص به خود را نگه داشته است و در فصل سوم را با بخش هایی متنوعی «لباهنگ»، «خانواده باحال» و حضور مهمان هایی چون، کتایون ریاحی، سردار آزمون، هدایت هاشمی، احسان علیخانی و...کار خود را پر قدرت شروع کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 88049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟